۱۷۵ میلیون تومان؛ اعتبار پروژه‌های قرآنی شهرستان اراک
کد خبر: 3722522
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

۱۷۵ میلیون تومان؛ اعتبار پروژه‌های قرآنی شهرستان اراک

گروه اجتماعی - فرماندار اراک گفت: در مجموع ۱۷۵ میلیون تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در شهرستان اراک در نظر گرفته شده است.

175 میلیون تومان؛ اعتبار پروژه‌های قرآنی شهرستان اراک

حسین بختیاری فرماندار اراک، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی گفت: از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اراک در سال جاری اعتباری برای اداره کل تبلیغات اسلامی و مبلغی برای اجرای 4 پروژه در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: این اعتبارات در قالب اجرای پروژه‌هایی از قبیل تکمیل و تعمیر خانه‌های عالم شهرستان با اعتباری به مبلغ 40 میلیون تومان، احداث و تکمیل خانه‌های قرآنی و دارالقرآن شهرستان اراک با اعتباری به مبلغ 80 میلیون تومان، تجهیز دبیرستان‌های علوم و معارف دینی استان مرکزی با اعتبار مبلغ 15 میلیون تومان و تعمیر و تجهیز اداره تبلیغات اسلامی با اعتباری به مبلغ 40 میلیون تومان مصوب شده است.
فرماندار اراک گفت: در مجموع 175 میلیون تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اراک در نظر گرفته شده است.
وی گفت: برای یک الی دو موسسات قرآنی مردم‌نهاد هم مبلغی پیش‌بینی شده است که به اداره تبلیغات اسلامی پرداخت و سپس از سوی آن‌ها به آن دو موسسه داده می‌شود.
انتهای پیام

captcha