تصاویری از حضور «نصرت‌الله حسینی» در مسکو
کد خبر: 3722561
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷

تصاویری از حضور «نصرت‌الله حسینی» در مسکو

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نصرت‌الله(عارف) حسینی، مدرس درجه یک کشورمان در سفر تبلیغی خود به مسکو پایتخت روسیه به اجرای برنامه‌ پرداخت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، نصرت الله عارف حسینی، مدرس درجه یک کشورمان در سفر تبلیغی خود به مسکو پایتخت روسیه به اجرای برنامه‌ پرداخت.
بنابر این گزارش، تلاوت ترتیل روزانه در مرکز اسلامی مسکو، تلاوت ترتیل در مساجد خاتم‌الانبیاء(ص) و آترادنایا، آموزش به کارکنان مرکز اسلامی مسکو، اجرای برنامه در انجمن اسلامی دانشجویان مقیم مسکو، تلاوت در نماز جمعه اهل سنت در مسجد پراسپکت میرا، تلاوت در مرکز اسلامی ایران در این کشور، قرائت دعای جوشن کبیر در لیالی قدر در مراسم آذربایجانی‌ها و افاغنه مقیم روسیه از جمله برنامه‌های اجرا شده توسط حسینی می‌باشد.
از دیگر برنامه‌های سفر تبلیغی نصرت‌الله عارف حسینی به کشور روسیه می‌توان به حضور در شهر دربند در ایالت داغستان و اجرای برنامه در مساجد مختلف این شهر، قرائت دعای جوشن کبیر در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهر دربند، تلاوت در روز قدس و نماز جمعه شهر حاج غله و برگزاری کلاس‌های آموزشی در این شهر نام برد.

نصرت الله عارف حسینی در مسکو

نصرت الله عارف حسینی در مسکو

انتهای پیام

 

captcha