دهمین شماره مجله علمی - پژوهشی «فقه مقارن» منتشر شد
کد خبر: 3722601
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

دهمین شماره مجله علمی - پژوهشی «فقه مقارن» منتشر شد

گروه دانشگاه ــ شماره ۱۰ مجله علمی - پژوهشی «فقه مقارن» ‎دانشگاه مذاهب اسلامی به عنوان نخستین مجله تخصصی در زمینه فقه مقارن چاپ و روانه باز نشر شد.

دهمین شماره مجله علمی-پژوهشی «فقه مقارن» منتشر شد
به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی، دهمین شماره دو فصلنامه علمی - پژوهشی «فقه مقارن» با مقالاتی از اساتید و صاحب‌نظران حوزه و دانشگاه در زمینه مباحث و مسائل مستحدثه از دیدگاه فقه مذاهب اسلامی چاپ و منتشر شد. سرمقاله این شماره از عابدین مومنی با موضوع اختلاف حرام و مجاز در فقه مقارن است.

همچنین مقالاتی از جمله قرارداد‌های اداری از منظر فقه مذاهب اسلامی از بیژن عباسی، سیدمجتبی حسینی الموسوی، مبانی حکم حیات و موت در پدیده مرگ مغزی از منظر فقه مذاهب اسلامی از حمید مسجدسرائی، اعظم نظری، تاثیر رابطه رشوه و هدیه در حکم اخذ هدیه توسط قاضی در فقه مذاهب اسلامی از عابدین مومنی و علی شیعه علی چاپ شده است.

مقالات تداخل جنایات موجب قصاص در فقه مذاهب اسلامی از علی‌اکبر فرحزادی، نرگس فهیم، تبری از عیوب مبیع در فقه اسلامی و حقوق مدنی ایران از عبدالجبار زرگوش نسب و بازکاوی تطبیقی جمع دو سوره در نماز واجب از محمد امامی، سیدعلی دلبری و چکیده عربی و چکیده انگلیسی نیز آمده است.

گفتنی است این مجله به صورت دو فصلنامه به صاحب امتیازی دانشگاه مذاهب اسلامی و مدیر مسئولی حجت‌الاسلام مختاری و سردبیری عابدین مؤمنی منتشر می‌شود و بنا بر مجوز کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دارای رتبه «علمی-پژوهشی» است.
 
انتهای پیام
captcha