پخش مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان از 28 خرداد
کد خبر: 3722607
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸

پخش مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان از 28 خرداد

گروه مسابقات ــ ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان از روز 28 خردادماه به مدت یک ماه به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت.

آغاز پخش تلویزیونی مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ پخش تلویزیونی ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان که طی روزهای هفتم تا نهم اردیبهشت‌ماه 97 در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن به میزبانی شهر مقدس مشهد برگزار شد، از دوشنبه هفته بعد آغاز می‌شود.
پخش این مسابقات از 28 خردادماه تا 28 تیرماه به مدت یک ماه ادامه دارد و روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 22  به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت.
بر اساس گزارش ایکنا، ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان امسال با تغییراتی همراه بود که همین تغییرات باعث شد تا محوریت رقابت‌ها بر روی پخش تلویزیونی قرار گیرد.

این دوره از مسابقات به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی برگزار شد. در مراحل ابتدایی 203 نفر از کشورهای مختلف برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی کردند از این تعداد متقاضی، خواسته شد فایل صوتی خود را ارسال کنند که با بررسی داوران 85 نفر برگزیده شدند که این تعداد برگزیده به صورت زنده و ارتباط تصویری برای داوران اجرا کردند و از این تعداد ۴۴ نفر برگزیده شدند که در نهایت مشهد مقدس حضور داشتند. کل روند مسابقات در مرحله نهایی به صورت کامل ضبط شده و پس از تدوین و آماده‌سازی طی هفته آتی شاهد پخش آن خواهیم بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha