حمایت کمیته‌امداد استان مرکزی از ۸۵۹ دانشجوی تحت حمایت
کد خبر: 3722659
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

حمایت کمیته‌امداد استان مرکزی از ۸۵۹ دانشجوی تحت حمایت

گروه اجتماعی - مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: ۸۵۹ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی بوده و از حمایت‌های مالی و فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند.

حمایت کمیته‌امداد استان مرکزی از 859 دانشجوی تحت حمایت

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قنبرموسی‌نژاد مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه کمیته امداد استان مرکزی برحمایت از دانشجویان و دانش‌آموزان و به ‌خصوص افراد نخبه تأکید بسیار دارد، گفت: فراهم آوردن تسهیلات و امکانات و رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی دانش‎آموزان، دانشجویان و طلاب مورد حمایت از برنامه‌های حمایتی کمیته امداد است.
وی با بیان اینکه 859 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی بوده و از حمایت‌های مالی و فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند، مطرح کرد: در سال گذشته یک میلیارد و 28 میلیون تومان به عنوان شهریه و کمک هزینه تحصیل به این دانشجویان پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه کمک‌ها در دو سرفصل در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد، گفت: تامین شهریه مراکز دانشگاهی بسته به رشته تحصیلی و مقطع و همچنین پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی بابت هزینه خوابگاه، ایاب و ذهاب و خرید سایر ملزومات از جمله این سرفصل‌هاست.
مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه افزود: سقف شهریه پرداختی به دانشجویان مددجو در مقاطع کارشناسی ۸۰۰ هزار تومان، مقاطع کارشناسی ارشد یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و دکتری سه میلیون و ۵۰۰ تومان است و به دانشجویان تحت حمایت مراکز حوزوی در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و ارشد نیز مبالغی تحت عنوان کمک‌هزینه پرداخت می‌شود.
انتهای پیام

captcha