چهار شهرستان کردستان میزبان طرح «نشاط معنوی»
کد خبر: 3722669
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

چهار شهرستان کردستان میزبان طرح «نشاط معنوی»

گروه اجتماعی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از اجرای طرح «نشاط معنوی» همزمان با تیرماه سال جاری در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: چهار شهرستان کردستان میزبان طرح «نشاط معنوی» است.

چهار شهرستان کردستان میزبان طرح «نشاط معنوی»

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: طرح نشاط معنوی از اول تیر سال جاری هم ثبت نام وحضور در کلاس هادر چهار شهرستان استان آغاز می‌شود.
وی افزود: هم چنین علاقه مندان به شرکت در کلاس های طرح نشاط معنوی تا ۲۶مرذاذ سال جاری فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان عنوان کرد: این طرح نشاط معنوی در۱۰بقاع متبرکه استان و در شهرستان‌های سنندج،بیجار فروه، سقز امسال اجرا خواهد شد.
وی در ادامه افزود: نشاط معنوی در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و همچنین تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی هر سال همزمان با شروع فصل تابستان در سطح استان اجرا می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به برنامه‌های طرح نشاط معنوی اذعان کرد: کلاس‌های قرآنی مذهبی، تفریحی و جذابی در جوار بقاع متبرکه برای جوانان و نوجوانان در این ایام تعطیلات تابستان برگزار می‌شود.
وی همچنین برپایی خیمه های معرفت را از دیگر برنامه های جنبی این طرح ذکر کرد وافزود: در این خیمه ها مربیان و روحانیون به رفع شبهات و پاسخگویی به سوالات دینی و مذهبی جوانان و نوجوانان می پردازند.
حجت الاسلام نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: انشاالله جوانان نهایت استفاده را از کلاسهای طرح نشاط معنوی ببرند و بیشتر از سال گذشته در این طرح معنوی ثبت نام کنند .
انتهای پیام

captcha