مؤسسه «کوثر» میزبان دوره‌های آموزش ترم تابستانه
کد خبر: 3722704
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

مؤسسه «کوثر» میزبان دوره‌های آموزش ترم تابستانه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر در شهرستان لردگان، کلاس‌های ترم تابستان آموزش قرآن را معرفی کرد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر در شهرستان لردگان با مدیریت رضوان سهرابی در ماه رمضان برنامه های مقرآنی- فرهنگی را برای بانوان با حضور مربیان مجرب برگزار کرد.
با به پایان رسیدن ماه مبارک رمضان، این مرکز برای ترم تابستان برنامه‌های آموزشی را برای همه مقاطع سنی (کودکان، نوجوانان و بزرگسالان) تعیین کرد. مؤسسه کوثر برای بانوان بزرگسال کم سواد دوره آموزش روخوانی، روانخوانی و تجوید را برگزار می‌کند.
همچنین برای نوجوانان علاقه‌مند، کلاس‌هایی با محتوای صوت و لحن، مفاهیم و برای خردسالان قصه‌های قرآنی به منظور آشنایی آنها با آیات قرآن کریم در نظر گرفته شده است.

 مؤسسه «کوثر» میزبان دوره‌های آموزش ترم تابستانه
نام نویسی کلاس‌های آموزشی ترم تابستان تا پایان خرداد ماه ادامه دارد که علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام با شماره 09171733047 تماس حاصل کرده و از ایتدای تیر ماه در کلاس‌های آموزشی حضور یابند.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر در شهرستان لردگان به منظور ارائه خدمات قرآنی و انس هر چه بیشتر عموم مردم، به آموزش قرآن در روستاهای اطراف نیز پرداخته است.
انتهای پیام

captcha