دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن اعتقاد جوانان است
کد خبر: 3722705
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱

دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن اعتقاد جوانان است

گروه فرهنگی- امام‌جمعه خمینی‌شهر گفت: دشمنان اسلام برای ۵۰ سال آینده نیز برنامه‌ریزی می‌کنند، برهمین اساس باید توجه داشت که دشمن شور وشوق و اعتقادات جوانان ما را هدف گرفته است.

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام رحیمی در دیدار با حجت‌الاسلام انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: دشمنان انقلاب تلاش می‌کنند، ضعف‌ها را بزرگ نشان دهند و برهمین اساس تلاش دارند با وجود رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای، اذهان مردم را به خود جلب کنند.
وی بیان کرد: در این برهه از زمان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولیتش بیشتر آشکار می‌شود و این وظیفه مسئولان را بسیار سنگین‌تر می‌کند، آن هم درقبال شهدایی که تا آخرین لحظه احساس دِین و جان خود را در راه اسلام و ارزش‌های انقلاب تقدیم کردند.
امام‌جمعه خمینی‌شهر خاطرنشان کرد: کسانی که بی‌حجابی را ترویج می‌کنند، قصدشان ضربه زدن به ارزش‌های نظام ‌و قبح‌زدایی از گناه می‌باشد و اگر این مسائل عادی شود، جمع کردن آن بسیار مشکل است.
حجت‌الاسلام رحیمی ادامه داد: سینماها باید مدیریت شوند، البته دقت در مسائل فرهنگی باید با ظرافت باشد. برخی رسانه‌ها بعضا با نوعی منفی‌گرایی سعی در بدجلوه دادن و کمرنگ کردن ارزش‌های انقلاب دارند که متولیان فرهنگی باید در این زمینه نظارت بیشتری داشته باشند.
امام‌جمعه خمینی‌شهر به فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و گفت: کانون‌ها به پشتیبانی مالی و برنامه ریزی احتیاج دارند و کانون‌های قرآنی نیز باید مورد حمایت قرار گیرند.
وی ادامه داد: مدیران باید خلاقیت داشته باشند و با تدوین برنامه‌های مناسب و جذاب بتوانند در برابر تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی کنند.
رحیمی با بیان اینکه دین اسلام خواستار معروف‌های دینی و بازدارنده از کارهای ناشایست است، تصریح کرد: از متولیان فرهنگی می‌خواهیم برخی برنامه‌هایی که با فرهنگ یک شهر منافات دارند را تصویب نکنند و تصمیم درباره  تصویب و اجرای آن را به شورای فرهنگ عمومی آن شهر واگذار کنند.
انتهای پیام

captcha