تشریح جزییات برنامه‌های آموزشی دارالقرآن حسین بن علی(ع)
کد خبر: 3722724
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

تشریح جزییات برنامه‌های آموزشی دارالقرآن حسین بن علی(ع)

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر دارالقرآن حسین بن علی (ع) شهرستان تبریز، به تشریح برنامه‌های قرآنی ترم تابستان این مرکز پرداخت.

عادل مهدوی، مدیر دارالقرآن حسین بن علی(ع) تبریز در گفت‌و گو با خبرنگار ایکنا گفت: دارالقرآن حسین بن علی(ع) پس از پایان یافتن ماه رمضان و مراسم جزء‌خوانی و محافل قرآن، ویژه برنامه‌های تابستان را برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، کلاس تخصصی قرائت تقلیدی قرآن با محوریت عبدالباسط طی روزهای زوج از ساعت 10 تا 13 و 15 تا 17 در 15 کلاس آموزشی برگزار می‌شود. همچنین کلاس قرائت قرآن با محتوای منشاوی خوان‌ها روزهای یکشنبه و سه‌شنبه طبق ساعات مشخص شده با حضور مربیان و اساتید انجام می‌شود.

تشریح جزییات برنامه‌های آموزشی دارالقرآن حسین بن علی(ع)
مهدوی به دیگر دوره‌های این مرکز اشاره کرد و افزود: کلاس قرائت تقلیدی با محتوای مصطفی اسماعیل روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت 17 تا 19، تجوید عملی روز چهارشنبه از ساعت 19 تا21، حفظ تخصصی روز سه‌شنبه از ساعت 18 تا 21، مقام شناسی و لحن‌شناسی روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت 17 تا 19، کلاس روخوانی و روان‌خوانی روز شنبه از ساعت 19 تا 21، تجوید مقدماتی روز دوشنبه از ساعت 19 تا 21 برگزار می‌شود.
مدیر دارالقرآن تصریح کرد: جلسات مخصوص قرآن آموزان شهرستان‌های اطراف روزهای سه‌شنبه از ساعت17 تا 21 انجام می‌شود. دوره‌های استعدادهای قرآنی ویژه نوجوانان نیز به زودی آغاز می‌شود که در این دوره تعداد 30 نخبه قرآنی حضور دارند.
وی به برنامه روزهای پنجشنبه و جمعه نیز تاکید کرد و گفت: این مؤسسه در روز پنجشنبه هر دو هفته یک بار، جلسات تدبر در قرآن و سبک زندگی قرآن را ویژه خانواده قرآن آموزان و همچنین روزهای جمعه نیز از ساعت 17:30 تا 20:30 کلاس عمومی دارالقرآن را برگزار می‌کند.
انتهای پیام

captcha