تبلیغات اسلامی نهادی مؤثر در زمینه احیاء و اشاعه فرهنگ دینی است
کد خبر: 3722727
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

تبلیغات اسلامی نهادی مؤثر در زمینه احیاء و اشاعه فرهنگ دینی است

گروه اجتماعی- فرماندار قصرشیرین تبلیغات اسلامی را نهادی برگرفته از انقلاب اسلامی دانست و گفت: تبلیغات اسلامی نهادی مؤثر و فعال در زمینه احیاء و اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه و ترویج اخلاق اسلامی در بین خانواده‌ها است.

تبلیغات اسلامی نهادی مؤثر در زمینه احیاء و اشاعه فرهنگ دینی است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، صبح امروز حجت‌الاسلام حسن دوستیان، رئیس تبلیغات اسلامی قصرشیرین با تاتار، فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار تاتار، فرماندار قصرشیرین تبلیغات اسلامی را نهادی برگرفته از انقلاب اسلامی دانست.
وی افزود: تبلیغات اسلامی نهادی مؤثر و فعال در زمینه احیاء و اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه و ترویج اخلاق اسلامی در بین خانواده‌ها است.
فرماندار قصرشیرین اظهار کرد: باتوجه به هدف مقدس این نهاد در مسیر تبلیغ فرهنگ دینی در جامعه، همکاری و حمایت همه دستگاه‌های اجرایی در این راستا لازم و ضروری است.
حجت‌الاسلام دوستیان، رئیس تبلیغات اسلامی قصرشیرین نیز در این دیدار عدم توجه به باورهای دینی در جامعه را خطری بزرگ به ویژه در بین نسل جوان عنوان کرد.
وی افزود: پیشبرد اهداف فرهنگی به ویژه فرهنگی که برپایه دین استوار است نیازمند همکاری است.
رئیس تبلیغات اسلامی قصرشیرین به برخی از فعالیت‌های این نهاد در حوزه تبلیغی و انجام فعالیت‌های قرآنی، طرح‌های فرهنگی و برگزاری مراسم و مناسبت‌های دینی و مذهبی در این شهرستان اشاره کرد.
حجت‌الاسلام دوستیان در پایان اظهار کرد: بستر انجام فعالیت‌های فرهنگی در این شهرستان فراهم است که نیازمند توجه مسئولین به تخصیص اعتبارات فرهنگی است.
انتهای پیام

captcha