«خادمین قرآن» غبار غفلت را از جامعه می‌زدایند
کد خبر: 3722757
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸

«خادمین قرآن» غبار غفلت را از جامعه می‌زدایند

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنکابن گفت: خادمین قرآنی حلقه واسط برای انتقال مفاهیم قرآنی هستند و غبار غفلت را از جامعه می‌زدایند.

«خادمین قرآن» غبار غفلت را از جامعه می‌زدایند 

به گزارش ایکنا از مازندران بابک شمس ناتری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنکابن عصر امروز 23 خردادماه در مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم که در هتل رستوران فانوس تنکابن برگزار شد، گفت: اکنون چهار برنامه قرآنی به صورت همزمان در نشتارود تنکابن در حال برگزاری است و امید است در اعتلای بیش از پیش فرهنگ قرآنی همیشه شاهد تلاش مسئولان و مردم باشیم.
وی افزود: افتخار ما مسلمانان داشتن کتاب خدا و پیروی از سنت اهل‌بیت(ع) است و این کتاب به عنوان یک معجزه الهی در سطح دنیا موجب افتخار و آبرو مسلمین است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنکابن با بیان اینکه هر چه در حوزه قرآن تلاش کنیم باز هم کم است، تصریح کرد: خادمان قرآن تلاش‌های وصف ناپذیر و ارزشمندی در راه خدمت به قرآن داشته و دارند.
وی با بیان اینکه مسئولان باید در خدمت قرآن باشیم، افزود: انتظار است ما مسئولان آنچه در توان داریم باید برای ارزش‌های قرآنی خدمت کنیم.
شمس ناتری اظهار کرد: خادمین قرآنی به پشتوانه ارزشمندی چون قرآن در دنیا و آخرت از غیر بی‌نیازند و این افراد حلقه واسط برای انتقال مفاهیم قرآنی هستند و غبار غفلت را از جامعه می‌زداید.
در ادامه فرهاد سیامشته سرپرست بخشداری نشتارود گفت: آنچه که در جامعه و کانون خانواده نیاز است در قرآن آمده و باید خادمان قرآن بیشتری داشته باشیم تا از این منبع الهی نهایت بهره را ببریم.
در ادامه عسگر پور معاون فرمانداری تنکابن گفت: خادمان قرآن باید به خودتان ببالند و ما مسئولان خدا را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به این خادمان را داریم.
وی سلام حجت‌الاسلام قادی امام جمعه شهرستان نشتارود را به جمع حاضر ابلاغ کرد.

انتهای پیام

captcha