رسیدن به توسعه در گرو نوآوری و خلاقیت نخبگان است
کد خبر: 3722788
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
سرپرست بنیاد نخبگان خراسان جنوبی:

رسیدن به توسعه در گرو نوآوری و خلاقیت نخبگان است

گروه اجتماعی- سرپرست بنیاد نخبگان خراسان جنوبی گفت: رسیدن به توسعه در گرو نوآوری و خلاقیت نخبگان است.

به گزارش ایکنا ازخراسان جنوبی، سید سعید احمدزاده شب گذشته 23 خرداد جاری در دیدار نخبگان با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، گفت: فضای این استان فضای همدلی نیست و باید برای توسعه فکری برداشت.

رسیدن به توسعه در گرو نوآوری و خلاقیت نخبگان است

وی افزود: مسئولان دولتی گاهی به اشتباه از توان نخبگان استفاده نمی‌کنند و برای رسیدن به توسعه استفاده از کارشناسان ادارات به تنهایی کارساز نیست.

سرپرست بنیاد نخبگان خراسان جنوبی با بیان اینکه نخبگان به دنبال تحقق ایده و آرمان‌هایشان هستند، گفت: بر همین اساس نباید موقعیتی فراهم شود که دیگران از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شوند.

وی اظهارکرد: برای رسیدن به توسعه باید از توان، نوآوری و خلاقیت نخبگان استفاده کرد تا این فضا در راستای اتحاد و همدلی پیش برود.

احمدزاده ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی‌ها بر نخبه باوری تاکید داشتند، اما متاسفانه برخی از مسئولان بی توجه هستند.

وی افزود: در حال حاضر 204 نخبه عضو این بنیاد هستند که باید فضا برای حضور این افراد که خود ظرفیتی برای توسعه استان هستند فراهم شود.

سرپرست بنیاد نخبگان خراسان جنوبی از راه اندازی اتاق فکر نخبگان در استان خبر داد و گفت: به دستور استاندار آیین نامه این اتاق به تصویب رسیده که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک جلسات پر باری را با حضور نخبگان، دانشگاهیان و مسئولان دستگاه ها شاهد باشیم.

انتهای پیام

captcha