1050 پایگاه جمع آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی برپا می شود
کد خبر: 3722800
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
همزمان با عید فطر؛

1050 پایگاه جمع آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی برپا می شود

گروه اجتماعی- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: همزمان با عید سعید فطر 1050 پایگاه در سطح استان، زکات فطریه مردم خیر و نیکوکار استان را جمع‌آوری می‌کنند.

احمد رفیعی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در عید سعید فطر 1050 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه، دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، مساجد، میادین و مکان‌های پرتردد شهرها و همچنین روستاهای استان برپا می‌شود.

1050 پایگاه جمع آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی برپا می شود
وی به رویکرد جدید کمیته امداد در بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و الکترونیکی در دریافت کمک‌های مردمی به صورت غیرحضوری اشاره کرد و ادامه داد: در صورتی که مؤسسات خیریه قصد جمع‌آوری زکات فطریه و کفارات رادارند باید از شورای زکات استان و یا شهرستان مجوز دریافت کنند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: هم استانی‌های نیکوکار برای سهولت در پرداخت فطریه و کفاره با شماره‌گیری # ۰۵۶*۸۸۷۷* گزینه موردنظر خود را از میان زکات فطریه عام، زکات فطریه سادات، کفاره عمد و کفاره غیر عمد انتخاب و مبلغ موردنظر را وارد و نسبت به پرداخت اقدام کنند.
رفیعی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمامی مبالغ جمع‌آوری‌شده در اسرع وقت در سرفصل‌های کمک معیشت، مسکن، درمان، جهیزیه، کمک‌هزینه تحصیلی مددجویان تحت حمایت هزینه می‌شود.
انتهای پیام

 

captcha