وداع با ماه رمضان، به معنای وداع با ویژگی های ارزشمند این ماه نیست
کد خبر: 3722812
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷
حجت الاسلام نوروزی:

وداع با ماه رمضان، به معنای وداع با ویژگی های ارزشمند این ماه نیست

کانون خبرنگاران نبأ_ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: وداع با ماه رمضان، به معنای وداع با ویژگی های ارزشمند این ماه نیست.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم وداع با ماه مبارک رمضان، 23 خرداماه در هيئت بيت الشهدا پرند وابسته به اين اداره با حضور اعضاي اين هيئت برگزار شد.
در اين مراسم، حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رهاورد رمضان، ابراز کرد: اگر پی آمدهای معنوی رمضان را در غیر این ماه هم حفظ کنیم، ماه پربرکت رمضان پایانی نخواهد داشت و وداع با ماه رمضان، هرگز به معنای وداع با ویژگی های ارزشمند این ماه نیست.
وی ادامه داد: اگر صفات پسندیده ای چون پهن کردن سفره اطعام، حضور در محافل دینی، قرائت قرآن، شب زنده داری و پرهیز از محرمات را حفظ کنیم، می توانیم همواره و تا رمضان بعد، از پی آمدهای معنوی آن بهره ببریم.
در ادامه، محمد ساماني، مداح اهل بيت عصمت و طهارت(ع) نيز ذکر مصیبت و مناجات خوانی پرداخت و از شرکت کنندگان پذيرايي به عمل آمد.
وی تصريح کرد: اين هيئت هر هفته چهارشنبه ها ساعت 19:30 در پرند فاز2 خيابان کوهستان کوکب4 حسينيه بيت الشهدا برگزار مي‌شود و علاقه مندان می توانند از طريق کانال اين هيئت به آدرسbeytoshohada_parand@ براي اطلاع از این مراسم مراجعه کنند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha