وجود ظرفیت قرآنی مقام اولی در مازندران
کد خبر: 3722852
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

وجود ظرفیت قرآنی مقام اولی در مازندران

گروه سیاست و اقتصاد- استاندار مازندران در نشست صمیمی با حافظان وحی آموزش و پرورش، گفت: مازندران ظرفیت مقام اولی در حوزه قرآنی را دارد.

وجود ظرفیت قرآنی مقام اولی در مازندران
به گزارش ایکنا از مازندران محمد اسلامی شامگاه دیروز 23 خردادماه در نشست صمیمی با حافظان وحی آموزش و پرورش مازندران که در استانداری برگزار شد، گفت: شایستگی و ارزش زندگی ما در گرو توجه بیش از پیش به قرآن کریم است و باید با تمام وجود به قرآن روی بیاوریم.
وی با بیان اینکه کاری که خدای متعال از ما انتظار دارد شکوفایی رشد و رسیدن به سعادت است، افزود: باید بیش از پیش و در قرآن عمیق شویم و مفاهیم قرآنی را در زندگی خودمان جاری سازیم.
اسلامی قرآن کریم را مملو از حکمت و ثروت برای بشر و ملت‌ها دانست و تصریح کرد: باید اندیشید که مسلمان‌ها در اطاعت از فرمان خدا چقدر اجابت و چه اندازه کاهلی کرده‌‌اند.
وی با بیان اینکه تمام چیزها و تمام آدرس‌ها در قرآن کریم است، افزود: ان شاءالله با توسعه دارالقرآن‌ها و با ایجاد شبکه استانی قرآن، ایجاد فضای مجازی و آموزشی قرآن بتوانیم این هدفی که مقام معظم رهبری فرمودند؛ ما باید 10 میلیون حافظ قرآن داشته باشیم، سهم قابل ملاحظه‌ای را به خودمان تخصیص دهیم.
استاندار با اشاره به ظرفیت‌های استان، عنوان کرد: اگر با تمام استان‌های کشور مقایسه شویم ثروت انسانی با نشاط و پر تلاشی در اختیار ما است اگر خوب مدیریت و هدایت کنیم می‌توانیم بیشترین عمق نفوذ و بیشترین گسترش را در توسعه قرآنی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه مازندران ظرفیت مقام اولی در حوزه قرآنی را دارد، افزود: فعالان قرآن ثابت قدم باشند تا بتوانند در خانه، محله و محیطی که در آن واقع شده اند فرهنگ قرآنی را ترویج دهند.

انتهای پیام

المیرا عنایتی

captcha