نماز «عید فطر» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3722891
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴

نماز «عید فطر» در یزد برگزار می‌شود

گروه سیاسی- نماز عید سعید فطر در یزد به امامت آیت‌الله ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد اقامه می‌شود.

به گزارش ایکنا از یزد، مراسم روح بخش و آیین عبادی سیاسی نماز عید سعید فطر صبح روز عید به امامت آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اقامه می‌شود.
این مراسم از ساعت شش و 30 دقیقه صبح و در مسجد ملااسماعیل یزد(مصلی نماز جمعه) و با حضور پرشور مردم ولایتمدار و مومن دارالعباده یزد برگزار می‌شود.
با وجودی که نسبت به اهمیت اقامه نماز عید سعید فطر به صورت باشکوه صورت گرفته، در استان یزد این نماز بسیار پراکنده و به حالت تفرقه گونه اقامه می شود که در طول سال های اخیر وجهه باشکوه و با عظمتی از خود به نمایش نگذاشته، این در حالی است که مردم یزد نسبت به حضور در این نماز حساسیت بسیار ویژه ای دارند و تقریبا همه در آن شرکت می کنند.
از این رو و با توجه به ضرورت نمایش عظمت این نماز در استان یزد، مسئولان استان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تاکید بسیار ویژه ای بر ضرورت برگزاری این نماز به صورت واحد و یکپارچه داشته اند.
از این رو دستگاه‌های متولی از جمله سپاه الغدیر استان یزد، سازمان تبلیغات، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و دیگر ارگان‌های مرتبط از مردم خواسته‌اند که نماز را به صورت واحد و در مسجد ملااسماعیل یزد اقامه نمایند.

انتهای پیام

captcha