یزد از استان‌های برتر در پیاده‌روی اربعین حسینی
کد خبر: 3722900
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

یزد از استان‌های برتر در پیاده‌روی اربعین حسینی

گروه اجتماعی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: استان یزد در اعزام و خدمات ارائه شده به زائران اربعین حسینی از استان‌های برتر در سال گذشته است.

یزد از استان‌های برتر در پیاده‌روی اربعین حسینی

به گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد صبح امروز در ستاد اربعین حسینی  اظهار کرد: در سال های اخیر بحث اعزام زائران اربعین حسینی به صورت منسجم و با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی به یک همایش باشکوه در سرزمین کربلا تبدیل شده است.
وی ادامه داد: استان یزد در بحث اعزام و خدماتی که در عراق به زائران ارائه می کند، جزو استان های برتر بوده که نتیجه زحمات دستگاه های مختلف و همچنین مشارکت مردم و خیران بوده است.
جانشین ستاد اربعین حسینی استان یزد گفت: امسال نیز طبق دستورالعمل ابلاغ شده، ستاد اربعین حسینی در استان تشکیل ‌شده و ان شاءالله اقدامات با برنامه ریزی به نحو مطلوب انجام شود.
طالبی تاخیر در هماهنگی های مشارکت مردمی و جذب منابع خیّری را از نقطه ضعف استان در سال گذشته برشمرد و گفت: فرمانداران شهرستان ها هر چه زودتر نسبت به تشکیل جلسات شهرستانی با محوریت جذب خیران و مشارکت مردمی اقدام کنند.

یزد از استان‌های برتر در پیاده‌روی اربعین حسینی 

پیاده‌روی اربعین اثری ماندگار دارد

سردار جمیری، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این نشست گفت: پیاده روی اربعین حسینی حرکتی بزرگ و با ارزش و تاثیرگذار است و روز افراد در مدت کوتاهی اثری ماندگار خواهد گذاشت.
وی ادامه داد: دشمنان این حرکت را به افعی سیاه تشبیه می کنند و معتقدند اگر این حرکت متوقف نشود ما را خواهد بلعید و نسبت به آن احساس خطر جدی می کنند.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: سال گذشته توفیق حضور در پیاده روی اربعین را داشتم که کارهای خوبی صورت گرفته بود و قطعا امسال با مشارکت مردم و دستگاه ها با شکوه بیشتری برگزار خواهد شد.

captcha