لزوم تقویت همکاری‌ها با هدف ارائه مناسب خدمات به زائران اربعین
کد خبر: 3722903
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷

لزوم تقویت همکاری‌ها با هدف ارائه مناسب خدمات به زائران اربعین

گروه اجتماعی- مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد بر ضرورت تقویت همکاری ها با هدف تسهیل شرایط سفر و ارائه خدمات به زائران اربعین تاکید کرد.

لزوم تقویت همکاری‌ها با هدف ارائه مناسب خدمات به زائران اربعین

به گزارش ایکنا از یزد، محمدصادق طهماسبی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد صبح امروز در ستاد اربعين حسيني استان اظهار کرد: با توجه به رویکردی که در سال های گذشته به جای مانده و هم افزایی مناسبی بین اعضا بوده است با آسیب شناسی موارد در اربعین پیش رو می توان به صورت موثرتری برنامه ریزی ‌های لازم را انجام داد.
طهماسبی ادامه داد: ترویج فرهنگ اربعین در جامعه، نظم و امنیت، رعایت سنت ها و ارزش های دولت و ملت عراق، مردم محوری، تسهیل گری، مدیریت انتظارات و هماهنگی از اصول مورد توجه برای مراسم اربعین حسینی سال جاری است.
دبیر ستاد اربعین حسینی استان یزد با اشاره به تشکیل کمیته های ده گانه گفت: با توجه به اعزام اتباع خارجی مقیم استان و طی ابلاغ انجام شده از سوی وزارت کشور، کمیته اربعین مخصوص اتباع خارجی تشکیل شد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد تصریح کرد: ان شاءالله امسال اثرات خوبی را از همکاری و هم افزایی دستگاه ها و مشارکت مردم و خیران در برگزاری این رویداد معنوی شاهد باشیم.

انتهای پیام

captcha