عیدانه شبکه استانی مازندران در عید فطر
کد خبر: 3722907
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴

عیدانه شبکه استانی مازندران در عید فطر

گروه معارف- با پایان یافتن ماه مبارک رمضان و فرارسیدن ایام عید سعید فطر شبکه استانی مازندران ویژه برنامه‌های شاد و مفرحی برای هم استانی‌های عزیز تدارک دیده است.

  عیدانه شبکه استانی مازندران درعید فطر

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مازندران، صدای مازندران با پخش ویژه برنامه «عیدانه» به تهیه کنندگی و نویسندگی هنگامه داودی و اجرای مریم دلفانی در روزهای عید فطر به ‌صورت زنده روی آنتن صدا می‌رود. 

   پخش گزارش‌های ویژه مردمی در رابطه با ماه بندگی و تبریک عید سعید فطر و انعکاس حال و هوای مردمی، ارائه مباحث کارشناسی و بیان فضایل روزه‌د‌اری و گفتارهای ادبی در این زمینه، پخش موسیقی‌های شاد محلی و ملی با حضور خوانندگان و هنرمندان  و ارائه گزارش از مراسم عیدسعیدفطر و شگرگزاری یک ماه بندگی در این برنامه از بخش‌های این برنامه هست. این برنامه در دو برنامه 60 دقیقه‌ای در روز عید سعید فطر و فردای آن روز از ساعت 15 الی 16 با ایجاد فضایی شاد به‌طور زنده از آنتن صدا پخش خواهد شد.   

سیمای شبکه استانی مازندران نیز با تهیه و پخش ويژه‌برنامه زنده «میهمان خدا» و «نسیم شمالی» این عید بزرگ را به طورزنده همراه با هم‌استانی‌های عزیز جشن می‌گیرد. 

  ویژه برنامه «میهمان خدا» به تهیه‌کنندگی رقیه یحیی‌زاده در دو برنامه 80 دقیقه‌ای در شب عید سعید فطر و شب بعد با هدف گرامیداشت عیدسعید فطر و شکرگزاری یک ماه روزه‌داری، با تشریح فضایل یک ماه بندگی و روزه‌داری به انعکاس مراسم مردمی عیدسعیدفطر در استان و معرفی تأثیرات مثبت روحی و روانی یکماه عبادت بر انسان و زندگی او می‌پردازد. این برنامه تلاش می‌کند با دعوت از هنرمندان عرصه موسیقی و دیگر برنامه‌های جداب و دیدنی فضای شاد و مفرحی را برای بینندگان فراهم کند.حضور میهمانان ویژه، دعوت از خوانندگان استانی، ارائه گزارش های مردمی در جهت انعکاس حال و هوای مردم و جامعه در عید سعید فطر، از جمله بخش‌این برنامه شاد و مفرح هست که در شب های جمعه و شنبه همراه مخاطبان سیمای مازندران خواهد بود. 

همچنین برنامه «نسیم شمالی» به‌تهیه‌کنندگی مهدی وحیدی و کارگردانی مهدی بوی‌افراز با اجرای مشترک استان‌های مازندران، گلستان و گیلان به‌صورت زنده از شهرستان عباس آباد پخش می‌شود. معرفی صنایع دستی و اماکن تفریحی و گردشگری، اجرای موسیقی و نوای محلی مربوط به سه استان و معرفی غذاهای محلی مربوط به سه استان و همچنین گزارشهای مردمی ویژه مردم سه استان از بخش‌های این برنامه است.  این برنامه با اجرای حمیدرضا ملک محمودی در 2 برنامه 120دقیقه‌ای در روزهای عیدسعید فطر روی آنتن سیما خواهد رفت. 

معاونت خبر نیز با تولید و پخش گزارش‌های مردمی از مراسم عیدفطر و حال و هوای آن روز، پوشش خبری رویدادهای همان روز، پخش گزارش با عنوان "خداحافظ ماه رمضان" در آخرین سحر ماه مبارک رمضان و پخش گزارش‌هایی در حوزه گردشگری و حضور مسافران در مازندران به استقبال این عید سعید خواهد رفت.

انتهای پیام

captcha