برنامه‌های قرآنی به مؤسسات و خانه‌های قرآنی واگذار می‌شود
کد خبر: 3722929
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱

برنامه‌های قرآنی به مؤسسات و خانه‌های قرآنی واگذار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون اداری و مالی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: طرح و برنامه‌های قرآنی به مؤسسات و خانه‌های قرآن در استان واگذار می‌شود.

برنامه‌های قرآنی به مؤسسات و خانه‌های قرآنی واگذار می‌شود

فرهاد قره‌خانی، معاون اداری و مالی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با توجه به فعالیت اثرگذار و گسترده مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی در استان کردستان طرح و برنامه‌های قرآنی به این موسسات و خانه‌ها واگذار خواهد شد.
وی افزود: مؤسسات و خانه‌های قرآنی باید برای توزیع مناسب و عادلانه طرح و برنامه‌های قرآنی و انجام تبلیغات و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های این حوزه به آحاد مردم تلاش کنند.
قره‌خانی با اشاره به اینکه اجرای مناسب و اثرگذار فعالیت‌های قرآنی نیازمند واگذاری برنامه‌های قرآنی به تشکل‌های توانمند مردمی است، بیان کرد: باید با مشارکت خود مردم فعالیت‌های دینی و قرآنی در جامعه گسترش یابد و بر همین اساس این اداره‌کل آمادگی دارد تا فعالیت‌های قرآنی را به مؤسسات و خانه‌های قرآنی واگذار نماید.
وی بیان کرد: با توجه به نیاز استان و حجم فعالیت‌های قرآنی انجام شده، اعتبارات اختصاص یافته به فعالیت‌های قرآنی کافی نیست و از مسوولان استان انتظار می‌رود تا با درک شرایط ویژه استان اعتبارات بیشتری به مجریان فرهنگی و قرآنی اختصاص دهند.
معاون اداری و مالی تبلیغات اسلامی کردستان قره‌خانی عنوان کرد: سال گذشته اعتبارات خوبی برای فعالیت‌های تبلیغات اسلامی استان اختصاص یافت که شامل ردیف اعتباری مختلف سازمان مرکز، فصل پنجم و سایر بود که جذب شد و امیدواریم امسال نیز شاهد افزایش اعتبارات حوزه قرآنی و فرهنگی در استان کردستان باشیم.
وی چاپ و توزیع پنج هزار جلد قرآن کریم در سال گذشته توسط تبلیغات اسلامی کردستان را اقدامی ارزشمند در حوزه قرآنی خواند و یادآور شد: امسال نیز پنج هزار جلد کتاب دیگر چاپ و در اختیار موسسات و خانه‌های قرآنی و مخاطبان قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام

captcha