عده‌ای به دلایل منافع شخصی هر ضربه‌ای به پیکره اسلام وارد می‌کنند
کد خبر: 3722947
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

عده‌ای به دلایل منافع شخصی هر ضربه‌ای به پیکره اسلام وارد می‌کنند

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه اهواز تصریح کرد: عده‌ای هستند که به دلیل منافع شخصی هر ضربه‌ای به پیکره اسلام وارد می‌کنند و تنها می‌خواهند جیب نفسشان پر شود که این‌ها بر ضد اسلام و پیغمبر هستند.

به گزارش ایکنا از خوزستان، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اهواز که امروز 25 خردادماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: برای خواستن پیروزی مسلمین باید به خدا قول بدهیم که عبادات را در طول سال ادامه می‌دهیم که لازمه خیر دنیا و آخرت است.

وی با اشاره به میزان فطریه امسال گفت: بر اساس تحقیقی که کردیم در خوزستان قیمت با تهران بسیار متفاوت است. اینجا با توجه به زراعت‌ها قیمت‌ها پایین‌تر است و هر کیلوگرم گندم 1800 تومان است و باید سهم فطریه هر نفر سه کیلوگرم باشد.

امام جمعه اهواز ادامه داد: امام(ره) در سال 42 قیام کرد و سال 43 قضیه کاپیتولاسیون پیش آمد که امام در سخنرانی آن را رد و محکوم کرد. حسن‌علی منصور نخست وزیر وقت در 13 آبان 43 دستور تبعید امام(ره) را داد. حزب موتلفه اسلامی درصدد تنبیه و نابود کردن منصور برآمدند که تا اول بهمن به طول انجامید.

آیت‌الله موسوی جزایری افزود: چهار نفر از این حزب به نام‌های محمد بخارایی، حاج صادق امانی، رضا صفار هرندی و مرتضی نیک‌نژاد محکوم به اعدام شدند که با خوشحالی به سمت جایگاه اعدام رفتند و هیج هراسی به دل راه ندادند. این‌ها بزرگان و پیشکسوتان ما هستند که در راه خدا جهاد کردند و به شهادت رسیدند.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: عده‌ای هستند که به دلیل منافع شخصی هر ضربه‌ای به پیکره اسلام وارد می‌کنند و تنها می‌خواهند جیب نفسشان پر شود که این‌ها بر ضد اسلام و پیغمبر هستند.

وی با اشاره به وضع گرانی کنونی، عنوان کرد: دولت اعلام می‌کند که تولیدات داخلی ما امسال نسبت به سال‌های گذشته بسیار بیشتر است پس چرا گران می‌کنید؟ امیدواریم این افراد به خود بیایند و به صراط مستقیم بازگردند چراکه دین خود را به دنیا فروخته‌اند.

وی با بیان اینکه عید به معنای روز وحدت و عزت مسلمانان است، گفت: در این روز همه مسلمانان اجتماع می‌کنند. امروز برای تمام مسلمانان عالم عید و برای پیغمبر(ص) امروز مایه شرف، اقتدار، عزت و سربلندی است.

امام جمعه اهواز گفت: عده‌ای ضد عزت اسلام هستند و به دست‌بوسی آمریکا رفته و هم‌پیمان اسرائیل شده‌اند که دعا می‌کنیم خوار و ذلیل و محکوم شوند و مسلمانان از شر آن‌ها حفظ باشند.

انتهای پیام

captcha