تنها راه حل مشکلات اقتصادی، اطاعت از ولی فقیه است
کد خبر: 3722963
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

تنها راه حل مشکلات اقتصادی، اطاعت از ولی فقیه است

گروه سیاسی - امام جمعه ارومیه با بیان اینکه در وضعیت فعلی که مشکلات فراوانی در امور اقتصادی وجود دارد، گفت: تنها راه حل مشکلات اقتصادی، اطاعت از ولی فقیه است.

تنها راه حل مشکلات اقتصادی، اطاعت از ولی فقیه است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر، ضمن تبریک فرا رسیدن این عید بزرگ اظهار کرد: بسیار نیکوست که در این روز دعای وداع ماه مبارک رمضان که در صحیفه سجادیه ذکر شده حتما مطالعه و در آن تامل شود.

وی افزود: اعمال مستحبی که در ماه مبارک رمضان به آن عادت کرده بودیم همچون برپایی نماز صبح که ثواب بسیاری دارد و قرائت قرآن را در کل ایام سال ادامه دهیم چرا که با قرائت قرآن گناهان هر شخص بخشیده شده و برکتی برای خانه آن شخص نازل می شود و خدواند نیز از او راضی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: اگر بخواهیم مملکتمان از هجوم دشمنان در امان باشد و در مقابل این دشمنان پیروز شویم، باید از اوامر و فرامین مقام معظم رهبری تبعیت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در وضعیت فعلی که مشکلات فراوانی در امور اقتصادی وجود دارد، تنها راه حل این مشکلات، اطاعت از ولی فقیه است.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر اینکه مسئولین باید تدابیری بیاندیشند که قیمت های اجناس اساسی مردم را کنترل کنند، تصریح کرد: باید با مراکز و افرادی که قیمت ها را غیر اصولی افزایش می دهند برخورد جدی صورت گیرد.

انتهای پیام

captcha