طرح «FATF» دسیسه آمریکا برای مانور در کشورهای اسلامی است
کد خبر: 3722971
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
امام جمعه رشت:

طرح «FATF» دسیسه آمریکا برای مانور در کشورهای اسلامی است

گروه اجتماعی- آیت الله فلاحتی، طرح «FATF» را دسیسه آمریکا برای مانور در کشورهای اسلامی دانست و گفت: نمایندگان مجلس با بررسی درست این طرح کشور را دچار بحران نکنند.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت امروز، 25 خرداد در خطبه های نماز عید سعید فطر که در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، ماه رمضان را ماه رحمت الهی دانست و اظهار کرد: عمر انسان به سرعت می گذرد و کسی سعادتمند خواهد شد که از خداوند اطاعت کند.

وی با بیان اینکه انسان به وسیله تقوا به سعادت دنیا و آخرت می رسد، گفت: اگر در انجام کارها رضای الهی را مد نظر قرار دهیم به سرانجام مقصود خواهیم رسید.

طرح «FATF» دسیسه آمریکا برای مانور در کشورهای اسلامی است

نماینده ولی فقیه در گیلان، با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید، خاطرنشان کرد: روز شهادت مردم برجسته حوزه علم و عرفان به ما یادآوری می کند که قدردان اساتید باشیم و جایگاه آنان را گرامی بداریم.

امام جمعه رشت، در ادامه خواستار توجه قوه مقننه به طرح «FATF» شد و عنوان کرد: آمریکا از سال 2001 این طرح را مطرح کرده؛ در حالی که مبارزه با پولشویی در ایران پیش تر شروع شده و اقدامات خوبی هم صورت گرفته است.

وی طرح «FATF» را دسیسه آمریکا برای مانور در کشورهای اسلامی دانست و یادآور شد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند تا جریان 2030 رغم نخورد.

آیت الله فلاحتی، با اشاره به زد و بندهای مالی آمریکا در جهان، گفت: استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی می خواهند از طریق «FATF» به ما ضربه بزنند لذا نمایندگان با بررسی درست این طرح کشور را دچار بحران نکنند.

انتهای پیام

captcha