به گزارش ایکنا از یزد به نقل از بنیاد شهید، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در نشست اجرایی طرح میز خدمت با تأکید بر اهمیت اجرای این طرح اظهار کرد: بنیاد سازمان پیشرو در توسعه خدمات الکترونیک است که از سال 1384 تاکنون با ارائه خدمات الکترونیک به جامعه ایثارگری گامهای اساسی برای خدمترسانی آسانتر به جامعه هدف را برداشته است.
ابراهیمی تصریح کرد: تلاش بنیاد به ارائه خدمات الکترونیک به ایثارگران است لکن اگر به هر دلیلی ایثارگران نمیتوانند از اینترنت استفاده کنند، امکان ارائه خدمت به این عزیزان بهصورت حضوری وجود دارد.
وی یادآور شد: میز خدمت باهدف تسهیل در ارائه خدمات و رفاه حال خانواده شهدا و ایثارگران در ابتدای ورود مراجعهکنندگان به بنیاد دایر شده است که باعث عدم سردرگمی و صرفهجویی در زمان حضور مراجعهکننده و ارائه پاسخ درست و سریع به آنها میشود.
ابراهیمی گفت: مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد که به هاتف مشهور است بهعنوان نقطه تماس منحصربهفرد در سازمان نقش بسزایی در امر رضایتمندی جامعه ایثارگری و پیشبرد برنامههای سازمان دارد که این امر مستلزم تعامل مؤثر همه همکاران در حوزههای تخصصی است.
انتهای پیام