افزایش 30 درصدی کمک‌های خیران البرزی در ماه رمضان
کد خبر: 3723039
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

افزایش 30 درصدی کمک‌های خیران البرزی در ماه رمضان

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز از افزایش ۳۰ درصدی کمک‌های مردمی این استان به کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

فزایش 30 درصدی کمک‌های خیران البرزی در ماه رمضان

محمد محمدی‌فرد در گفت و گو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه میانگین کمک‌های مردم استان البرز به کمیته امداد امام خمینی(ره) نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است، اظهارکرد: این کمک‌ها شامل صندوق‌های صدقات، اکرام ایتام، اطعام و موارد مانند گلریزان است.
وی با بیان اینکه میانگین این عدد تا پایان خرداد ماه افزایش خواهد یافت، افزود: با راهاندازی کمپین آری به کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط مردم 30 درصد کمک‌های مردمی استان البرز در ماه مبارک رمضان امسال افزایش یافت.
این مسئول با اشاره به اینکه 21 جشن گلریزان مردمی در ماه رمضان امسال در استان البرز برگزار شد، گفت: استان البرز از نظر جمع آوری کمک‌های مردمی به کمیته امداد رتبه دوم کشور را دارد.
محمدی‌فرد با بیان اینکه 33 هزار نفر در استان البرز تحت پوشش مستمر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) هستند که از مزایا مانند حقوق، اشتغال، جهیزیه و بیمه اجتماعی برخوردارند، عنوان کرد: 30 هزار نفر نیز از خدمات موردی کمیته امداد استان البرز استفاده می‌کنند.
این مسئول با اشاره به شایعاتی درباره کمک مردمی استان البرز به مردم کشورهای دیگر نیز توضیح داد: کمک‌های مردمی هر شهرستان در همان منطقه استفاده می‌شود و حتی به مرکز استان البرز نیز منتقل نشده و این شایعات بیشتر در حد تهمت و افترا به یک نهاد یاری رسان به فقرا است و تمام کمک‌های مردمی در همان نقطه اهدا کمک برای فقر و مستمدان هزینه می‌شود.
انتهای پیام./

captcha