اعتماد، شرط اساسی مصرف کالای ایرانی است
کد خبر: 3723045
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

اعتماد، شرط اساسی مصرف کالای ایرانی است

گروه اقتصادی- معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان یزد گفت: برای این که مردم به سمت حمایت، خرید و مصرف کالاهای ایرانی بروند، باید اعتماد آن‌ها به تولیدات داخلی جلب شود.

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از استاندارد یزد، محمد حسین اصغر زاده، معاون ارزیابی انطباق استاندارد یزد در نشست تخصصی با مدیران و کارشناسان واحدهای تولیدی استان یزد اظهار کرد: تبلیغات منفی سال های اخیر برخی از دلالان خرید و فروش کالا نسبت به تولیدات داخلی، اعتماد مردم درخصوص استفاده ازمحصولات ایرانی را به حداقل رسانده که ضرورت دارد تمامی طبقات و لایه های اجتماع دست به دست یگدیگر دهند و نسبت به اعتماد سازی اقدام نمایند.
وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی امروز جامعه، عموم مردم به دنبال خرید کالاهای ارزان و با کیفیت هستند که ضروری است صنعت گران و تولید کنندگان مردم محور باشند و نسبت به برآورده نمودن خواست مشتریان خود برنامه ریزی نمایند.
این مقام مسئول تصریح کرد: مسئولان و کارشناسان اداره کل استاندارد استان یزد و همچنین آزمایشگاه ها و شرکت های بازرسی ونمونه برداری همکار، نهایت تلاش خویش را در استمرار و تضمین کیفیت فرآورده های تولیدی و خدمات استان دارند، ضمن این که آماده دریافت و پذیرش پیشنهادها و انتقادهای مراجعین نیزهستیم چرا که باور داریم در قالب انتقاد ها معایب و نقائص اداره کل معلوم و متعاقب آن می توانیم خدمات بهتری را به شهروندان خوبمان ارائه دهیم.
معاون استاندارد یزد افزود: تحقق بند 24 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی ازسوی مقام معظم رهبری، مبنی بر افزایش پوشش استاندارد به کلیه محصولات داخلی و ترویج آن ها، بستر را برای حمایت از کالاهای ایرانی و خرید و مصرف آن ها را فراهم می نماید.
اصغرزاده گفت: با توجه به سیاست های جدید سازمان ملی استاندارد ایران، نظارت های ما بر تولید، بازار و کالاهای صادراتی بیشتر و منظم تر شده است، به گونه ایی که متعاقب نمونه برداری و دریافت گزارش های آزمون،در صورت عدم استمرار کیفیت و مطابق نبودن با استاندارد های مربوطه پس ازطی ضوابط و مقررات اداری نسبت به تعلیق و حتی ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد مربوطه اقدام می شود.

انتهای پیام

captcha