قرآن تدوین کننده تمام قوانین بشری است
کد خبر: 3723056
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷

قرآن تدوین کننده تمام قوانین بشری است

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه، گفت: قرآن تدوین کننده تمام قوانین بشری و رابط انسان‌ها باهم و ارتباط آنها با آفریننده بوده و راه رستگاری انسان‌ها را نشان می دهد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام رحیم علی طالعی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه، امروز در محفل انس با قرآن در مراغه گفت: امروز اگر جوامع بشری غرق در بحران‌های فرهنگی و اجتماعی و مشکلات خانواگی هستند همه به دلیل دوری از قرآن و آموزه‌های انسان ساز آن است.

قرآن تدوین کننده تمام قوانین بشری است
وی ادامه داد: اگر آموزه‌های قرآن را به قوانین تبدیل کنیم و آنها را در معاملات و قراردادهای خود اجرا کنیم دیگر نیازی به دادگاه و زندان و قاضی نخواهیم داشت.
حجت‌الاسلام طالعی، اضافه کرد: اگر در جامعه قرآن حاکم باشد فتنه‌ها یکی پس از دیگری برطرف خواهد شد زیرا این کتاب آسمانی هدایتگر و روشن کننده مسیرها برای هدایت بشر است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه، گفت: قرآن تدوین کننده تمام قوانین بشری و رابط انسان‌ها باهم و ارتباط آنها با آفریننده بوده و راه رستگاری انسان‌ها را نشان می دهد.
وی، بزرگترین موانع سعادت بشری و هدایت انسانها به سوی حق و راه راست را وسوسه‌های شیطانی عنوان کرد و افزود: قرآن انسان‌ها را از دام شیطان نجات داده و در امان نگه می دارد.
حجت‌الاسلام طالعی، ادامه داد: مهم ترین نکته قرآن کریم، تربیت و هدایت انسان‌ها بوده و بر این اساس پیروی از کلام الهی در مسیر زندگی، انسان را به کمال و سعادت می رساند.
وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اضافه کرد: اگر به دنبال جامعه‌ای قرآنی هستیم باید آثار عملی آموزه های آن در بین نسل‌های جدید نیز ترویج شود.
انتهای پیام

captcha