افتتاح پایگاه اوقات فراغت با عنوان «آسمانی ها» بخش بام اسفراین
کد خبر: 3723131
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

افتتاح پایگاه اوقات فراغت با عنوان «آسمانی ها» بخش بام اسفراین

 گروه فرهنگی-آئین افتتاحیه پایگاه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد بخش بام شهرستان اسفراین با حضور امام جمعه شهر بام و صفی آباد برگزار شد.

افتتاح پایگاه اوقات فراغت با عنوان «آسمانی ها» بخش بام اسفراین

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خرسان‌شمالی، حجت الاسلام هادی هوشمند، امام جمعه شهر بام و صفی آباد در این آئین با بیان اینکه مسجد در اسلام جایگاه ویژه ای دارد و اولین اقدامی که پیامبر«ص» در بدو ورود به مدینه انجام دادند، ساخت مسجد قبا بود، افزود: مساجد می توانند محلی برای عبادت، علم آموزی، تعلیم و تربیت، جهاد و همچنین پایگاه پدافند غیرعامل باشند.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری باید مسجد محور باشد، افزود: تقویت برگزاری کلاس های آموزشی در مساجد، رونق معنوی مسجد را دوچندان می کند.

حجت الاسلام هوشمند، فعالان حوزه مساجد را به تقویت همدلی و مشارکت و اتحاد توصیه کرد و با بیان اینکه نباید بین امام جماعت، پایگاه بسیج و کانون فرهنگی و هنری اختلاف به وجود بیاید، اظهارداشت: باید با همفکری لازم مهارت های مورد نیاز قشر جوان را آموزش داد تا بتوان به اقتصاد خانواده ها کمک کرد.

در این برنامه از فعالان قرآنی که در آزمون سراسری قرآن و عترت شرکت کرده و حائز رتبه شده بود، با اهدای لوح تقدیر و گواهینامه قبولی از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تقدیر شد.

captcha