استقبال دو هزار نفری علاقه‌مندان از نمایشگاه قرآن جاجرم
کد خبر: 3723136
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

استقبال دو هزار نفری علاقه‌مندان از نمایشگاه قرآن جاجرم

گروه فرهنگی - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم از استقبال دو هزار نفری مردم و علاقمندان از نمایشگاه قرآن کریم جاجرم خبر داد.

استقبال دو هزار نفری علاقمندان از نمایشگاه قرآن کریم جاجرم

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمد رضا پور رجب، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم اظهارکرد: دو هزار نفر بازدید کننده و ١٤٠ میلیون ریال قرآن ،کتب ادعیه ،کتب دینی و معارف اسلامی ،محصولات فرهنگی، قرآنی  و مذهبی  توسط مردم و علاقمندان خریداری شد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآن کریم جاجرم از هیجدهم تا پایان ماه مبارک  رمضان و به مدت ١٢ روز در محل  حسینیه امام سجاد «ع» جاجرم واقع در خیابان شهید رجایی دایر بود، اظهار کرد:خوشبختانه باردید مردم از این نمایشگاه بسیار خوب بود.

پور رجب برگزاری تلاوت قرآن، محافل انس با قرآن در جاجرم  شوقان و طبر ،اجرای برنامه های هنری،اهدای کتاب به نونهالان  را برنامه های جنبی این نمایشگاه اعلام و کرد، گفت: علاقمندان از این برنامه ها استقبال بسیار مطلوبی داشتند.

شایان ذکر است ادارات و نهاد های مختلفی از جمله شرکت آلومینا ،فرمانداری،دفتر امام جمعه،آموزش و پرورش،دانشکده فنی پسران ،اداره اوقاف ،شهرداری و شورای شهر در برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن کریم شهرستان جاجرم مشارکت کردند .

 

 

captcha