نشست تخصصی سبک زندگی جهادی در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 3723183
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

نشست تخصصی سبک زندگی جهادی در کرمانشاه برگزار شد

گروه اجتماعی - نشست تخصصی سبک زندگی جهادی با حضور اعضای جمعیت بانوان فرهیخته فعال در عرصه دینی در کرمانشاه برگزار شد.

نشست تخصصی سبک زندگی جهادی در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، صبح امروز در محل سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه باحضور اعضاء جمعیت بانوان فرهیخته فعال در عرصه دینی نشست تخصصی سبک زندگی جهادی برگزار شد.
در این نشست افسانه تیرانداز، دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه گفت: سبک زندگی جهادی سبکی از زندگی اولیاء خدا است که در فرمایشات رهبر انقلاب به عینه دیده شده که همه را به تلاش، همت، اقدام و عمل برای توسعه کشور دعوت می‌کنند.
وی افزود: سبک زندگی واقعیتی انکارناپذیر در زندگی هر فرد است و ضرورت دارد تا این امر در بین دستگاه‌ها به صورتی جدی در پیش گرفته شود.
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه اظهار کرد: نشست‌های تخصصی با موضوع سبک زندگی جهادی فرصتی برای تبیین و گسترش ارزش‌ها در جامعه است.

نشست تخصصی سبک زندگی جهادی در کرمانشاه برگزار شد
تیرانداز افزود: باید از فرصت‌هایی چون نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی با موضوع سبک زندگی بهره بگیریم و در این راستا باید از ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
وی گفت: سبک زندگی جهادی نماد جهان‌بینی، اعتقادات و باورهای اصیل مردم ایران اسلامی و اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه است.سبک زندگی جهادی اوج سبک زندگی اسلامی است.
تیرانداز در پایان تأکید کرد: باید فرصتی برای جمعیت‌های فرهنگی استان فراهم شود تا سلسله نشست‌های سبک زندگی جهادی برگزار شود.
انتهای پیام

captcha