خواهرانم زینب زمان باشید
کد خبر: 3723197
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

خواهرانم زینب زمان باشید

گروه اجتماعی ـ در گلچینی از وصیت‌نامه شهید غلام‌حسین خرم‌آبادی آمده است: «ای خواهرانم! شما هم مانند زینب(س)، زینب زمان باشید و حجاب‌تان را حفظ کرده که مشت محکم و سنگر مهمی برعلیه کافران و از خدا بی‌خبران است.من راضی نیستم که کسی‎که ولایت‌فقیه را قبول ندارد در تشییع جنازه من شرکت کند».

خواهرانم زینب زمان باشید

به گزارش ایکنا از لرستان، شهید غلام‌حسین خرم‌آبادی در سی‎ام دی‌ماه سال 44 در روستای پیرکه از توابع شهرستان الشتر از پدری به‌نام بگ‌رضا و مادری به‌نام صنمبر به دنیا آمد تحصیلات خود را تا چهارم ابتدایی ادامه داد و در 28 مهرماه سال 62 در جفیر بر اثر اصابت ترکش خمپاره به پا به شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای الشتر به خاک سپرده شد.
در گلچینی از وصیت‌نامه شهید غلام‌حسین خرم‌آبادی می‎خوانیم: «ای برادرانم! شما پشتیبان ولایت‌فقیه و روحانیت مبارز و در خط امام باشید.هیچ‌گاه به هر قیمتی که شده، امام را تنها نگذارید.ای خواهرانم! شما هم مانند زینب(س)، زینب زمان باشید و حجاب‌تان را حفظ کرده که مشت محکم و سنگر مهمی برعلیه کافران و از خدا بی‌خبران است.من راضی نیستم که کسی‎که ولایت‌فقیه را قبول ندارد در تشییع جنازه من شرکت کند.بعد از هر نماز ملت قهرمان، امام را دعا کنید.امیدوارم که شما راه ما شهیدان را ادامه دهید».

متن کامل وصیت‌نامه شهید غلام‌حسین خرم‌آبادی

در وصیت‌نامه شهید غلام‌حسین خرم‌آبادی آمده است: «این وصیت‌نامه‌ای که می‎نویسم یک امر شرعی است.تا به حال من مرده‌ام و هم‌اکنون آغاز زندگی من است.
ای پدر عزیز! در فقدان من گریه نکنید زیرا که من ناراحت می‎شوم و ای مادر مهربانم! خوشا به حالت که چنین فرزندی تحویل جامعه دادی و برای من ناراحت نباش و پرچم سبزی بالای در خانه زده و افتخار کن که پسرت شهید شده است.
و ای برادرانم! شما پشتیبان ولایت‌فقیه و روحانیت و در خط امام باشید و هیچ‌گاه به هر قیمتی که شده امام را تنها نگذارید. و ای خواهرانم! شما هم مانند زینب(س)، زینب زمان باشید و حجا‌ب‌تان را حفظ کرده که مشت محکم و سنگر مهمی برعلیه کافران و از خدا بی‎خبران است.
و من راضی نیستم که کسی‎که ولایت‌فقیه و روحانیت را قبول ندارد در تشییع جنازه من شرکت کند و بعد از هر نماز ملت قهرمان، امام را دعا کنید و یاور رزمندگانی که در راه امام‌م و اسلام می‎جنگند باشید و امیدوارم که شما راه ما شهیدان را ادامه دهید».

گلچینی از وصیت‌نامه نورالدین پوشانی

شهید نورالدین پوشانی در یکم خردادماه سال 49 در شهرستان دلفان از پدری به‌نام دوست‌مراد و مادری به‌نام حمیده متولد شد.تحصیلاتش در حد خواندن و نوشتن بود و به شغل کارگری روی آورد و در 23 بهمن‌ماه سال 65 در دلفان بر اثر اصابت ترکش به سر در بمباران هوایی به شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در بهشت زهرای شهرستان دلفان به خاک سپرده شد.
در گلچینی از وصیت‌نامه شهید نورالدین پوشانی می‎خوانیم: «تنها آرزویم شهادت در راه اسلام و انقلاب اسلامی است.اگر شهید شدم مادرم برایم گریه نکند و بر سر قبرم بیاید و برایم طلب آمرزش نماید».
در متن کامل وصیت‌‌نامه این شهید آمده است: «اینجانب نورالدین پوشانی، فرزند حمیده و دوست‌مراد ساکن نورآباد، که مدت یک سال در جبهه سوسنگرد بوده‌ام و با شروع جنگ تحمیلی با رفتن به میدان حق علیه باطل آرزوی شهادت داشته‌ام، اینک وصیت می‎کنم که تنها آرزویم شهادت در راه اسلام و انقلاب اسلامی است و اگر شهید شدم مادرم برایم گریه نکند و بر سر قبرم بیاید و برایم طلب آمرزش کند.و برادرم یارمراد! حتماً مواظب حمیده باشی و نگذاری دلتنگی کند.مرا حلال کنید».

انتهای پیام

captcha