معارف دینی با جذابیت هنری به جامعه منتقل شود
کد خبر: 3723214
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

معارف دینی با جذابیت هنری به جامعه منتقل شود

گروه فرهنگی- نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز نسل جوان گروه هدف دشمنان نظام اسلامی است و متأسفانه هجمه‌های فرهنگی نظام سلطه به گونه‌ای جذاب و تأثیرگذار به نسل جوان ما ارائه می‌شود؛ لذا باید معارف دینی به زبان روز و با جذابیت‌های هنری به جامعه منتقل شود.

 معارف دینی با جذابیت هنری به جامعه منتقل شود

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، آیت‌الله علی اسلامی، صبح امروز 27 خرداد در دیدار مبلغین و روحانیون ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند آنها در برگزاری برنامه‌های تبلیغی و قرآنی در ماه مبارک رمضان، گفت: ارتباط و تعامل سازنده روحانیون و مبلغان با جوانان در پاسخگویی به شبهات دینی، سئوالات و رسیدگی به مشکلات آنان باید اولویت جدی باشد.
عضو خبرگان رهبری افزود: در صدر اسلام برای نشر معارف والای دین اسلام در نقاط مختلف جهان، مبلغانی فرهیخته و آشنا به دین مبین اسلام به مناطق مختلف گسیل و مسائل دین اسلام را برای بشریت آن زمان تشریح می‌کردند.
امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: برای انتقال پیام قرآن کریم، عقاید اسلامی، تاریخ اسلام و احکام و معارف دینی باید شیوه‌های نوین اتخاذ شود تا به موفقیت دست یابیم.
عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی امروز هم همانند نسل اول انقلاب گرایش زیادی به معارف الهی و اعتقادات دینی دارند که شهادت جوان 22 ساله‌ای همچون محسن حججی در امتداد شهادت حسین فهمیده 13 ساله است.
تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: اگر ایران امروز در حوزه‌های پزشکی، فناوری، نانو بر قله‌های افتخار ایستاده، به دلیل امنیت بی نظیری است که شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با رشادت و جان‌فشانی خود برای ما فراهم کرده‌اند.
عضو شورای حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: اکنون پناهگاهی جز معارف اسلامی و الهی برای انسان‌ها در برابر مشکلات وجود ندارد و مبلغان دینی می‌توانند با تبلیغ معارف الهی مردم را از گمراهی نجات دهند.
امام جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد: یک مبلغ دینی باید با بصیرت و هوشیاری شبهات ایجاد شده از سوی دشمن را شناخته و پاسخگوی آن باشد.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: اجر امر تبلیغ، اجر ابدی است، چرا که کار تبلیغ اسلامی به سعادت ابدی انسان های برمی‌گردد و هر انسانی که با کار تبلیغ سعادتمند شود اجر این کار بزرگ برای مبلغان هم نوشته خواهد شد.
آیت‌الله اسلامی بیان کرد: امروز نسل جوان گروه هدف دشمنان نظام اسلامی است و متأسفانه هجمه‌های فرهنگی نظام سلطه به گونه‌ای جذاب و تأثیرگذار به نسل جوان ما ارائه می‌شود، لذا باید معارف دینی به زبان روز و با جذابیت‌های هنری به جامعه منتقل شود.

انتهای پیام

captcha