نقش تامین اجتماعی در زندگی اجتماعی مردم/ معنویت از بطن رسانه برمی‌خیزد
کد خبر: 3723232
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
حمزه‌لویی مطرح کرد:

نقش تامین اجتماعی در زندگی اجتماعی مردم/ معنویت از بطن رسانه برمی‌خیزد

گروه اجتماعی ـ مدیرکل سابق تامین اجتماعی لرستان، به نقش صندوق‌های تامین اجتماعی در زندگی و معیشت اجتماعی مردم اشاره و اظهارکرد: به فرهنگ رسانه‌ اعتقاد دارم، زیرا معنویت از بطن رسانه برمی‌خیزد.

نقش تامین اجتماعی در زندگی اجتماعی مردم/ معنویت از بطن رسانه برمی‌خیزد

به گزارش ایکنا از لرستان، شهناز حمزه‌لویی، مدیرکل سابق تأمین اجتماعی لرستان، امروز یک‌شنبه، ۲۷ خرداد در آئین تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی لرستان، که در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار شد، اظهارکرد: سازمان تامین اجتماعی بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر با حفظ استقلال مالی است که ۴۲ میلیون نفر را تحت بیمه دارد.
وی حفظ معیشت فعلی بازنشستگان را مبنای فعالیت تامین اجتماعی ذکر کرد و ادامه داد: به‌روز بودن خدمات تامین اجتماعی با روندهای سنتی قابل اداره نخواهد بود.
حمزه‌لویی تصریح کرد: ارائه خدمات به جامعه هدف با روند سریع الکترونیکی شده و اجرای طرح جامع خدمات نوین در تامین اجتماعی، روند خدمات را تسهیل کرده است.
مدیرکل سابق تأمین اجتماعی لرستان، کار در تامین اجتماعی را سخت اما شیرین عنوان کرد و گفت: در طول هفت سال خدمت در این سازمات، اندوخته معنوی را کسب کرده و در این مدت هیچ‌گونه استفاده شخصی از مدیریت نداشتم.
وی با بیان این مطلب که اولین معاون زن در حوزه اجرایی کشور بودم، اضافه کرد: در ۲۶ سال خدمت در تامین اجتماعی تلاش کردم تا املاک خریداری شده، ارزش افزوده میلیاردی برای سازمان داشته باشد.

ایجاد یک شعبه مرکزی و ۴ کارگزاری و ارتقای شعب تامین اجتماعی لرستان

حمزه‌لویی ایجاد یک شعبه مرکزی در خرم‌آباد، تاسیس چهار کارگزاری و ارتقای شعب استان را از خدمات دوره مدیریتی دانست و افزود: در طول خدمت اجازه ندادیم بحران‌های کارگاهی موجب التهاب در جامعه شود و به تکریم ارباب‌رجوع اهتمام داشتم.
مدیرکل سابق تأمین اجتماعی لرستان، با بیان این‌که استان تا رسیدن به توسعه راه طولانی در پیش دارد، خاطرنشان کرد: اهالی رسانه را به‌درستی ابزار فرهنگ می‌دانم زیرا متن رسانه معنویت بر می‌خیزد، و می‌طلبد که اهالی رسانه توقعات را در حد توقعات صنفی پایین نیاورند و مطالبه‌گر حق مردم باشند.
وی کمک به توسعه استان را رسالت نمایندگان مجلس دانست و با ذکر این مطلب که موفقیت ما مرهون کارکنان تامین اجتماعی است، اضافه کرد: سعی شود تا سفره و ارتزاق مردم را نگه داریم و ثوابی برای خود برای آخرت خود داشته باشیم.

انتهای پیام

captcha