تشریح برنامه‌های چهلمین روز درگذشت آیت‌الله ایمانی در كشور
کد خبر: 3723236
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

تشریح برنامه‌های چهلمین روز درگذشت آیت‌الله ایمانی در كشور

گروه اجتماعی ـ مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم آیت‌الله ایمانی، نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در شهرهای كازرون، شیراز و قم برگزار می‌شود.

تشریح برنامه‌های چهلمین روز درگذشت آیت‌الله ایمانی در شهرهای مختلف كشور

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم آیت‌الله ایمانی، نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و همچنین عضو مجلس خبرگان رهبری طی هفته جاری در سه شهر كشورمان برگزار خواهد شد.
نخستین برنامه در شهر كازرون، زادگاه آن عالم ربانی است كه این مراسم بناست روز دوشنبه، 28 خردادماه از ساعت 17 تا 19 در مصلی نماز جمعه كازرون با حضور اقشار مختلف این شهرستان برگزار شود.
دومین برنامه در شهر مقدس شیراز است كه بناست این مراسم در ساعت 17 تا 19 روز سه‌شنبه، 29 خردادماه جاری در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به‌همت ستاد ارتحال آن عالم ربانی و با حضور و مشاركت گسترده اقشار مختلف مردم، علما، مسئولان و فضلا برگزار شود.
در این برنامه آیت‌الله سید احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری درباره آن عالم ربانی به سخنرانی خواهد پرداخت و سپس مداحان اهل بیت(ع) به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی می‌پردازند.
سومین برنامه به‌همت آیت‌الله‌العظمی ناصر مكارم شیرازی، استاد مرحوم آیت‌الله ایمانی در روز پنج‌شنبه، 31 خردادماه جاری در شهر مقدس برگزار خواهد شد.
این مراسم در مدرسه امام امیرالمؤمنین واقع در خیابان صفاییه قم و بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی علما و فضلای بزرگ قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha