استانداری پای‌کار در برگزاری مسابقات قرآن اوقاف مازندران
کد خبر: 3723238
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

استانداری پای‌کار در برگزاری مسابقات قرآن اوقاف مازندران

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به تاکید استاندار در برگزار شدن هر چه باشکوه‌تر این دوره از مسابقات، تصریح کرد: استانداری با تمام توان در خدمت این مسابقات ارزشی فعالیت دارد.

 استانداری  پای‌کار در برگزاری مسابقات باشکوه قرآنی اوقاف مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، عیسی قاسمی طوسی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران امروز 27 خردادماه در نشست اعضای کمیته برگزاری مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه مازندران که در استانداری برگزار شد، گفت: ما از آموزه‌های قرآنی فاصله گرفتیم و کشوری که در آن قرآن حاکم است شایسته آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق و... نیست.

وی افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران اقدامات خوبی در حوزه کاهش آسیب‌ها داشته و امید است با کمک سازمان‌های مردم نهاد و با استعانت از قرآن کریم بتوانیم تا حد امکان حقی که قرآن بر ما دارد ادا کنیم.

رئیس ستاد مسابقات قرآن مازندران  با اشاره به تاکید استاندار در برگزار شدن هر چه باشکوه‌تر این دوره از مسابقات، تصریح کرد: استانداری با تمام توان در خدمت این مسابقات ارزشی است.

وی از فعالیت‌های ویژه اداره کل اوقاف در ایام رمضان تقدیر کرد و افزود: باید تلاش شود تا صدا و سیما در ایام مساباقات پخش زنده از مسابقات هم داشته باشد.

در ادامه محمد فوقی معاون قرآن و عترت ارشاد مازندران گفت: اوقاف در برگزاری مسابقات سطح داوران و اینکه از یک شهرستان نباشند توجه کند.

وی این رویداد بزرگ را بسیار با اهمیت دانست و افزود: اداره کل ارشاد تمام امکاناتش را در هر چه با شکوه تر برگزار شدن این رویداد ارزشی به کار خواهد گرفت.

در ادامه خسروی مسئول فعالیت های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: این دانشگاه از نظر مکان در دانشگاه مشکلی در برگزار مسابقات ندارد و این دانشگاه امکانات خود را در اختیار برگزار کنندگان این مسابقات قرار خواهد داد.

در ادامه  نمایندگان سپاه کربلای مازندران و صدا و سیما با بیان ظرفیت های خود نسبت به کمک در برگزار این مسابقات اعلام همکاری کرند.

در پایان علی پاداشی سردبیر ایکنا مازندران با بیان اینکه این خبرگزاری در بخش کمیته اطلاع رسانی فعالیت خواهد کرد، گفت: با توجه به فعالیت خبرگزاری ایکنا در حوزه تخصصی قرآن این خبرگزاری با استقرار در مکان مسابقات می تواند نقش موثر خود را ایفا کند.

مسئول فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی جهاد دانشگاهی مازندران : خبرگزاری ایکنا بزرگترین خبرگزاری بین‌المللی قرآن جهان اسلام است و به 17 زبان زنده دنیا خبر در سایت خود بارگذاری می کند.

انتهای پیام

المیرا عنایتی

captcha