فعالیت‌های بیت‌الاحزان بین‌المللی شد/ راه‌اندازی مركز حفظ قرآن در آمريكا و هندوستان
کد خبر: 3723251
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
شاهسونی خبر داد:

فعالیت‌های بیت‌الاحزان بین‌المللی شد/ راه‌اندازی مركز حفظ قرآن در آمريكا و هندوستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با اشاره به استقبال قرآن‌دوستان از كشورهای مختلف از بین‌المللی شدن فعالیت‌های این مؤسسه خبر داد.

فعالیت‌های بیت‌الاحزان بین‌المللی شده است/ راه‌اندازی مركز حفظ قرآن در آمريكا و هندوستان

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، در پاسخ به وضعیت بین‌المللی شدن فعالیت‌های این مؤسسه گفت: همواره در طول سال‌ها فعالیت مدارس شبانه‌روزی حفظ تخصصی قرآن كریم این مؤسسه حافظان قرآنی از كشورهای مختلفی نظیر پاكستان، افغانستان، عراق و حتی آمریكا مشغول به حفظ قرآن شدند.

اشتیاق فراوانی از كشورهای مختلف از فعالیت‌های بیت‌الاحزان وجود دارد
وی با بیان اینكه همچنان اشتیاق فراوانی از سوی قرآن‌دوستان كشورهای مختلف از فعالیت‌های بیت‌الاحزان وجود دارد، خاطرنشان كرد كه فعالیت‌های این مؤسسه بین‌المللی شده است اما روی این مسئله خیلی مانور نمی‌دهیم.
شاهسونی اظهار كرد: امسال قریب 18 نفر از قرآن‌دوستان از كشور عراق برای حفظ قرآن در مدارس شبانه‌روزی تخصصی حفظ یكساله قرآن كریم بیت‌الاحزان مشغول به حفظ كل قرآن كریم هستند و كم كم حفظ آنان رو به اتمام است.

اضافه كردن زبان عربی در بخش ثبت‌نام دوره‌های تخصصی حفظ
عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور همچنین یادآور شد كه به دلیل علاقه‌ گسترده قرآن‌دوستان از فعالیت‌های این مؤسسه ما حتی در بخش ثبت‌نام سایت مؤسسه در دوره‌های حفظ تخصصی یكساله خود، زبان عربی نیز قرار دادیم.

راه‌اندازی 4 مركز حفظ قرآن در هندوستان
وی بیان كرد: امسال حدود 20 نفر از كشور هندوستان درخواست دادند تا در مراكز شبانه‌روزی حفظ تخصصی یكساله قرآن كریم بیت‌الاحزان حضور یافته و مشغول به حفظ قرآن شوند و حتی درخواست داده‌اند و حتی در سال جاری 4 مركز حفظ قرآن در هندوستان راه‌اندازی كردند.

فعالیت بیت‌الاحزان را در یكی از مساجد آمریكا آغاز كردیم
شاهسونی با بیان اینكه بسیاری از حافظان قرآن از كشورهای مختلف در مدرسه مشهد مقدس ما هم مشغول به حفظ كل قرآن كریم هستند، گفت: حتی در كشور آمریكا نیز فعالیت‌های بیت‌الاحزان را در یكی از مساجد آغاز كرده‌ایم اما هنوز رسمی نیست كه بتوانیم برای آن افتتاحیه برگزار كنیم.
انتهای پیام

captcha