پایان مسابقات قرآن ایران در اوگاندا
کد خبر: 3723254
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

پایان مسابقات قرآن ایران در اوگاندا

گروه بین‌الملل - مسابقات قرآن کریم با مشارکت رایزنی فرهنگی ایران در اوگاندا و شبکه تلویزیونی «یو بی سی» این کشور پایان یافت.

پایان مسابقات قرآن ایران در اوگاندابه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ مسابقات قرآن کریم ویژه ماه رمضان با مشارکت رایزنی فرهنگی کشورمان در اوگاندا و شبکه تلویزیونی یو بی سی در محل این شبکه تلویزیونی به کار خود پایان داد.

علی بختیاری، رایزن فرهنگی کشورمان در اوگاندا در سخنانی در این مراسم، درباره اهمیت مسابقات قرآنی در تشویق و افزایش توجه کودکان و نوجوانان به یادگیری قرآن سخن گفت و به برخی از برکات قرآن در زندگی اجتماعی اشاره کرد.

دبیر شورای عالی رسانه ملی اوگاندا در سخنانی ضمن تشکر از همراهی همیشگی رایزنی فرهنگی ایران با شبکه تلویزیونی ملی «یو بی سی»، نسبت توسعه حوزه‌های همکاری، ابراز امیدواری کرد.

مسابقات امسال در رشته حفظ و برای نخستین‌بار در رشته قرائت قرآن کریم برگزار شد و شرکت‌کنندگان در دو مقطع سنی خردسال و بزرگسال به رقابت پرداختند که پس از انتخاب نفرات برتر و اجرای گروه سرود مذهبی محلی به نام «متالی»، اهدای جوایز انجام پذیرفت.

انتهای پیام

captcha