آغاز داوری مجموعه جشنواره‌های «جشن رمضان» لرستان
کد خبر: 3723273
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

آغاز داوری مجموعه جشنواره‌های «جشن رمضان» لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس گروه قرآن ارشاد لرستان از اتمام جمع‌آوری و دسته‌بندی آثار ارسالی به دبیرخانه خبرداد و گفت: داوران جشنواره‌های نقاشی، خوشنویسی خط تحریری و دل‌نوشته، انتخاب شده و داوری آثار در حال انجام است.

منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از انتخاب داوران مجموعه جشنواره‌های جشن رمضان لرستان خبر داد و گفت: کار جمع آوری و دسته بندی آثار به اتمام رسیده در هر رشته از میان افراد صاحب‌نظر برای انجام داوری آثار، داورانی انتخاب شده‌اند.
وی با اشاره به این‌که طی ماه رمضان سال‌جاری سه جشنواره فرهنگی و هنری با موضوع «میهمانی خدا» برگزار شد، گفت: این جشنواره‌ها در رشته‌های نقاشی ویژه افراد زیر ١٥ سال با موضوع میهمانی خدا، خوشنویسی خط تحریری با موضوع غزل «علی ای همای رحمت» استاد شهریار و دل‌نوشته‌ای به دوست با موضوع میهمانی خدا، برگزار شد.
احمدی با اشاره به این‌که در مجموع حدود 500 اثر به دبیرخانه مجموعه جشنواره‌های جشن رمضان لرستان رسیده است، عنوان کرد: در هر رشته سه اثر برگزیده و پنج اثر قابل تقدیر در روز اختتامیه جشنواره‌ها معرفی خواهند شد.

انتهای پیام 

captcha