اختتامیه دوره‌های قرآنی ویژه ماه رمضان در زاهدان برگزار شد
کد خبر: 3723350
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

اختتامیه دوره‌های قرآنی ویژه ماه رمضان در زاهدان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مرکز قرآنی بحرالعلوم شهرستان زاهدان گفت: اختتامیه دوره‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان روز گذشته با حضور مربیان و قرآن‌آموزان در این مؤسسه قرآنی برگزار شد.

اختتامیه دوره‌های قرآنی ویژه ماه رمضان در زاهدان برگزار شد

سهیلا صفرزایی، مدیر مرکز قرآنی بحرالعلوم شهرستان زاهدان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: اختتامیه دوره‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان روز گذشته با حضور مربیان و قرآن‌آموزان در این مؤسسه قرآنی برگزار شد.
وی اظهار کرد: این دوره‌ها شامل قرائت سطح یک (دو کلاس ویژه پسران و دو کلاس ویژه دختران)، قرائت سطح 2 (چهار کلاس) و قرائت سطح 3 (دو کلاس ویژه دختران و یک کلاس ویژه پسران) از ابتدای ماه مبارک آغاز شد و تا پایان ماه ادامه داشت.
مدیر مرکز قرآنی بحرالعلوم زاهدان با بیان اینکه کلاس‌ها به‌تعداد 30 جلسه برگزار ‌شد، افزود: این دوره‌ها ویژه قرآن‌آموزان مقطع ابتدایی تا متوسطه بود و زهرا زیبنده، الناز نارویی، طاهره باقری آموزش سطح یک، میرمحمدی و نارویی مربیگری قرائت سطح دو و سمیه ارباب ثانی نیز آموزش قرائت سطح سه (تجوید مقدماتی) را بر عهده داشتند.
صفرزایی با اشاره به اینکه این دوره‌ها همراه با برگزاری آزمون و اعطای گواهینامه بوده است، بیان کرد: قرآن‌آموزان هر سطح، در صورتی که نمره قبولی را کسب کرده باشند، برای شرکت در سطوح بالاتر دعوت به‌حضور می‌شوند.

انتهای پیام

captcha