برگزاری آزمون دوره‌های غیرحضوری کارکنان حراست دستگاه‌های اجرایی اردبیل
کد خبر: 3723354
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

برگزاری آزمون دوره‌های غیرحضوری کارکنان حراست دستگاه‌های اجرایی اردبیل

گروه اجتماعی - مدیر حراست جهاددانشگاهی اردبیل گفت: به همت جهاددانشگاهی اردبیل و با مشارکت کمیته آموزشی و فرهنگی حراست کل استان، آزمون دوره‌های غیرحضوری کارکنان حراست دستگاه‌های اجرایی استان، روز پنجشنبه ۲۴ خرداد برگزار شد.

برگزاری آزمون دوره های غیرحضوری کارکنان حراست دستگاه های اجرایی استان
فردین محمودی، مدیر حراست جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل در گفت و گو با ایکنا از اردبیل، افزود: 500 نفر از کارکنان حراست استان اردبیل، به صورت همزمان در شهرستان‌ های اردبیل، مشگین شهر، پارس آباد، گرمی، بیله سوار، نمین، خلخال و کوثر در این آزمون شرکت کردند.
محمودی با اشاره به ضرورت تعمیق فرهنگ قرآنی و تبیین انتظار بشر از دین از طریق معارف اسلامی و قرآنی تصریح کرد: این دوره در قالب دوره های معارف اسلامی از کتاب «گستره دین» اثر ارزشمند و گرانبهای حضرت آیت الله جوادی آملی برگزار گردید.
وی با بیان اینکه در این کتاب به سئوالات انتظار بشر از دین که نیاز امروز مجامع فرهنگی و عمومی است، پاسخ های مناسب و شایسته ای داده شده است خاطرنشان کرد: برای شرکت کنندگان این دوره، پس از اخذ نمره قبولی در آزمون پایانی، گواهینامه آموزشی معتبر توسط معاونت آموزشی جهاددانشگاهی اردبیل صادر خواهد شد.
محمودی، طول این دوره آموزشی غیرحضوری را 14 ساعت عنوان و تصریح کرد: جهاددانشگاهی واحد استان آمادگی دارد نسبت به برگزاری آزمون و دوره‌های آموزشی حضوری و غیرحضوری مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان اقدام نماید.
انتهای پیام

captcha