نخستین دوره تربیت مربی قرآن و کودک در جامعة‌الزهرا(س)
کد خبر: 3723384
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

نخستین دوره تربیت مربی قرآن و کودک در جامعة‌الزهرا(س)

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن هدی از برگزاری نخستین دوره تربیت مربی قرآن و کودک در جامعة الزهرا(سلام‌الله‌علیها) خبر داد.

نخستین دوره تربیت مربی قرآن و کودک در جامعة‌الزهرا(س)

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ کرباسی، مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن هدی روز گذشته، 27 خرداد با اعلام این خبر افزود: نخستین دوره تربیت مربی قرآن و کودک از سوی آموزشگاه تخصصی قرآن هدی و با همکاری مؤسسه و گروه فرهنگی تبلیغی راه بهشت برگزار می‌شود.

مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن هدی با بیان اینکه شرکت در این دوره برای همه بانوان از جمله بانوان طلبه و غیر طلبه، دانشجویان علوم قرآن، الهیات و عربی، فعالان قرآنی، معلمان و مربیان، آزاد است، گفت: ثبت نام آغاز شده و تا تا روز پنجشنبه، ۷ تیرماه ادامه دارد.

کرباسی با بیان اینکه دوره تربیت مربی قرآن و کودک از ۱۰ تیرماه آغاز می‌شود، افزود: این دوره به مدت ۲۰ ساعت و در ۶ جلسه در روزهای یکشنبه(ساعت ۱۶ تا ۱۹) و پنجشنبه(ساعت ۸ تا ۱۲) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره با شیوه آموزش ساختاری سوره‌ها، مبانی آموزش قرآن به کودک و نوجوان، مخاطب‌شناسی، مهارت بیان شعر، داستان و اجرای نمایش، ساخت اشکال با کاغذ، خلاقیت، بازی و سرگرمی و اجرای مسابقات آشنا می‌شوند.

مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن هدی از تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصد ویژه طلاب و کارمندان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) خبر داد و یادآور شد: برگزیدگان این دوره به دوره تکمیلی راه پیدا می‌کنند.

کرباسی اضافه کرد: افرادی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند، گواهی پایان دوره دریافت می‌کنند و به مراکز فرهنگی و تبلیغی معرفی می‌شوند.

وی بیان داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند جهت ثبت نام به دبستان دوره دوم مجتمع آموزشی تربیتی هدی واقع در جامعة‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) مراجعه کنند.

زهرا نوریان

انتهای پیام

captcha