معرفی دوره‌های «آموزش قرآن» مؤسسه اهل بیت(ع) رمیله
کد خبر: 3723387
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

معرفی دوره‌های «آموزش قرآن» مؤسسه اهل بیت(ع) رمیله

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اهل بیت(ع) ‌روستای رمیله برنامه‌های متنوعی را برای ترم تابستان در نظر گرفته است.

به گزارش ایکنا؛ خانه قرآن اهل بیت(ع) مدتهاست که در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در روستای رمیله از توابع بخش مرکزی شهرستان آبادان مشغول به فعالیت است.
این خانه قرآنی در آستانه فرارسیدن فصل تابستان، دوره‌های آموزشی را در بخش‌های مختلف قرآنی ـ فرهنگی برگزار می‌کند.
در این راستا، کلاس‌هایی که برای تابستان در نظر گرفته شده است شامل رشته‌های الفبای عربی وفارسی، روان‌خوانی و روخوانی، حدیث، قصه‌های قرآنی، آموزش وضو، نماز، آموزش شعر، تواشیح، نقاشی، بازی فوتبال ویژه نوجوانان پسر و دختر است، همچنین کلاس‌های آموزشی ویژه دختران همراه با مسابقات، اهدای جوایزه ارزنده و اردو برگزار می‌شود.

معرفی دوره‌های آموزش قرآن در مؤسسه اهل بیت(ع) رمیلهاین کلاس‌های آموزشی برای همه رده‌های سنی به‌ویژه بی‌سواد وکم‌سوادان درنظر گرفته شده است. همچنین ثبت نام دوره آموزشی احکام و تفسیر قرآن به صورت رایگان از علاقه‌مندان انجام می‌شود.
یادآور می‌شود، پس از پایان دوره به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی آبادان اعطا می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام درکلا‌س‌های تابستانه با شماره  09169099972 تماس و یا به نشانی روستای رمیله، توحید 20، خانه قرآن اهل‌ بیت(ع) مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha