برنامه‌های قرآنی این هفته در آستان عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3723391
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

برنامه‌های قرآنی این هفته در آستان عبدالعظیم(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) هر هفته با برگزاری برنامه‌های مختلف میزبان علاقه‌مندان به برنامه‌های قرآنی می‌شود.

اعلام برنامه‌های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، بنابر گزارش آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) امروز، 27 خردادماه، سلسله مباحث سبک زندگی با موضوع «مهارت‌های خانواده» ویژه بانوان، از ساعت 15:30 تا 17 در تالار شیخ صدوق با حضور فروغ نیلچی‌زاده برگزار می‌شود.
همچنین قرائت دعای توسل در روز سه‌شنبه، 29 خردادماه، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع با نوای محسن ملکی و برگزاری کارگاه آموزش مداحی در روز پنجشنبه، 31 خردادماه از ساعت 14 در سالن اندیشه جوان توسط اداره‌کل برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و قرائت دعای کمیل بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای بزرگ ری با نوای امیرحسین محمودیان از دیگر برنامه‌های این آستان در هفته جاری است.
علاقه‌مندان برای شرکت در مراسم معنوی قرائت دعای ندبه می‌توانند جمعه، اول اردیبهشت‌ماه، ساعت 7 در مصلای بزرگ ری حضور داشته باشند، این مراسم با نوای محسن فرهمند همراه است؛ همچنین برگزاری محفل انس با قرآن بعد از نماز مغرب و عشا توسط مرکز آموزش قرآن کریم از دیگر برنامه‌های این آستان در روز جمعه است.
یادآور می‌شود، اجرای برنامه معرفت زیارت برای گروه‌های بازدیدی و زائر، برگزاری مراسم «جشن تکلیف و جشن عقد»، کلاس خط تحریری(سطح یک و دو)، کلاس خط خوشنویسی با قلم و دوات و ثبت نام تربیت مربی مهد قرآن ویژه بانوان توسط اداره‌کل برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در طول هفته انجام می‌شود و علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 51225512 و 51225513 تماس بگیرند.
کلاس‌های تجوید، صوت و لحن و حفظ قرآن توسط مرکز آموزش قرآن کریم نیز در طول هفته انجام می‌شود و علاقه‌مندان جهت شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند با شماره 51225559 و 51225563 تماس بگیرند.
فاطمه بغدادی
انتهای پیام

captcha