غنی‌سازی اوقات فراغت را به فصل تابستان محدود نکنیم
کد خبر: 3723398
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

غنی‌سازی اوقات فراغت را به فصل تابستان محدود نکنیم

غنی‌سازی اوقات فراغت را به فصل تابستان محدود نکنیم گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با تأکید بر اینکه نباید غنی‌سازی اوقات فراغت را به فصل تابستان محدود کنیم، گفت: بایستی کلاس‌های اوقات فراغت در سطح مراکز و مؤسسات فرهنگی و هنری استان در طول سال دایر باشد.

غنی‌سازی اوقات فراغت را نباید به فصل تابستان محدود کنیم

به گزارش ایکنا از کردستان، جلال قلعه‌شاخانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان شب گذشته، ٢٧ خردادماه در سومین جلسه ستاد اوقات فراغت اداره کل فرهنگ و ارشاتد اسلامی کردستان در مجتمع فجر سنندج اظهار کرد: لازم است با برگزاری ویژه برنامه جشن تابستانه در مراکز و مجتمع های فرهنگی و هنری استان به پیشواز تابستان برویم.
وی با تاکید بر اینکه نباید غنی‌سازی اوقات فراغت را به فصل تابستان محدود کنیم، افزود: بایستی کلاس‌های اوقات فراغت در سطح مراکز و مؤسسات فرهنگی و هنری استان در طول سال دایر باشد.
قلعه‌شاخانی بیان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان به دلیل فراغت از تحصیل در فصل تابستان، زمان بیشتر و فرصت مناسب تری در اختیار دارند که لازم است با توسعه کلاس ها، امکان جذب مخاطب بیشتری در مراکز و موسسات فرهنگی و هنری فراهم و پیش بینی شود.
وی به کلاس‌های اوقات فارغت اشاره و تاکید کرد: مسئولان فرهنگی تلاش کنند در برنامه ریزی کلاس های اوقات فراغت، فعالیت های چون اجرای تئاتر، نمایش فیلم، کتاب و کتابخوانی، موسیقی، قرآن و عترت را مد نظر داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به تشکیل کلاس‌های اوقات فراغت در مناطق حاشیه‌نشین استان تأکید کرد: با بهره‌گیری از توان و ظرفیت کلیه مراکز، تشکل‌ها، آموزشگاه‌های فرهنگی و هنری و کانون‌های مساجد در جهت برگزاری هر چه بهتر و بامحتواتر این کلاس ها تلاش شود.
وی در پایان یادآور شد: کارشناسان حوزه فرهنگ و هنر باید تلاش کنند با برنامه های زیرساختی و نگاهی عمیق‌تر و کارشناسانه‌تر به دنبال ایجاد فضای مفرخ همراه با نشاط اجتماعی گام بردارند.
انتهای پیام

captcha