دوره‌های تخصصی تربیت داور قرآن کریم در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
کد خبر: 3723401
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
تیرماه امسال؛

دوره‌های تخصصی تربیت داور قرآن کریم در خراسان جنوبی آغاز می‌شود

گروه فعالیت های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: دوره‌های تخصصی تربیت داور قرآن کریم در خراسان جنوبی از هفتم تیرماه آغاز می‌شود.

حسن سلمانی در گفت و گو با ایکنا از خراسان جنوبی اظهار کرد: در تابستان امسال دوره‌های تخصصی تربیت داور قرآن کریم با حضور اساتید برجسته قرآنی در خراسان جنوبی اجرا می‌شود که در ابتدای کار حدود ۱۰۰ نفر برای این دوره ثبت‌نام کردند.

دوره‌های تخصصی تربیت داور قرآن کریم در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
وی افزود: از این افراد بعد از شرکت در یک کارگاه مقدماتی آزمون گرفته شد و پس از آزمون حدود ۵۰ نفر واجد شرایط شرکت در دوره‌های تخصصی تربیت داور قرآن کریم شدند.
سلمانی با بیان اینکه این دوره در رشته‌های صوت، لحن، حسن حفظ، تجوید، وقف برگزار می‌شود، تصریح کرد: البته پیش‌بینی می‌شود هزینه برگزاری این دوره بیش از اعتبار در نظر گرفته‌شده شود که بقیه هزینه‌ها از محل اعتبارات قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تأمین می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: برای برگزاری این دوره از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی خراسان جنوبی مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
سلمانی بیان کرد: دوره تربیت داور تجوید با حضور استاد موسوی بلد، ۲۸ و ۲۹ تیرماه جاری برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: دوره تربیت داور صوت و لحن، هفتم و هشتم تیرماه جاری با حضور استاد یاراحمدی و دوره تربیت داور حسن حفظ نیز با حضور استاد آقایی، هفتم و هشتم تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha