فعالیت رمضانیه 76 مبلغ در مساجد رباط کريم
کد خبر: 3723434
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

فعالیت رمضانیه 76 مبلغ در مساجد رباط کريم

کانون خبرنگاران نبأ _ رئيس اداره تبليغات اسلامی رباط کريم از اعزام 76 مبلغ دينی در ماه رمضان به نقاط مختلف اين شهرستان خبر داد.

فعالیت رمضانیه 76 مبلغ در مساجد رباط کريم

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام تولائی، رئيس اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، گفت: به مناسبت ماه مبارك رمضان، 76 مبلغ و مبلغه به اين مناسبت به مساجد، حسينيه‌ها، مراکز فرهنگی و مذهبی شهری و روستايی اين شهرستان برای فريضه‌های دينی اعزام شدند.
وی اظهار کرد: امسال 45 روحانی بومی، 13 روحانی از دفتر تبليغات اسلامی قم و 18 روحانی مستقر برای اشاعه فرهنگ دينی به اين مراکز اعزام شدند.
اين مسئول، ادامه داد: مبلغين در اين ماه، پاسخگويی به شبهات، عنايت ويژه به فرمايشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در نام‌گذاری سال، مباحث تحکيم خانواده، توصيه و تأکيد بر انجام واجبات نظير اقامه نماز، ادای خمس و زکات و امر به معروف و نهی از منکر، تبيين جايگاه ولايت فقيه، تأکيد بر حضور حداکثری مردم در نماز جمعه پايانی ماه رمضان و شرکت در راهپيمائی روز جهانی قدس را در تبليغ خود انجام دادند.
تولائی، تصريح کرد: برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)، مراسم شب‌های احیا و لیالی مبارک قدر، بيان احکام و معارف دين با سيره علمی و فضايل اخلاقی اهل بيت(عليهم السلام) برای نمازگزاران از دیگر برنامه‌های فرهنگی این مبلغین اعزامی در مساجد بود.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha