طرح مشاغل خانگی به طور جد پیگیری شود
کد خبر: 3723471
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

طرح مشاغل خانگی به طور جد پیگیری شود

گروه اجتماعی- استاندار کردستان گفت: طرح اشتغال فراگیر و مشاغل خانگی فرصتی مغتنم در حوزه صنعت و معدن است که باید با جد پیگیری شود.

طرح مشاغل خانگی به طور جد پیگیری شود

به گزارش ایکنا از کرستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان شامگاه گذشته، 27 خردادماه در کارگروه تخصصی شورای اشتغال استان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طبق دستاوردهای جلسه پیشین، انتظار داشتیم که پیشرفتی در ارتقای جایگاه استان در حوزه جذب اعتبارات داشته باشیم، اما متاسفانه این امر تاکنون محقق نشده است و تاکید بر جذب اعتبارات به دلیل بسته شدن سامانه تا پایان هفته جاری است.
وی با ذکر اینکه این امر بدان دلیل که جلسات جدی گرفته نشده و مصوبات هر جلسه پس از پایان جلسه مورد غفلت واقع می‌شود، تصریح کرد: جلسات باید با جدیت بیشتری مورد پیگیری قرار گیرد.
استاندار کردستان با ذکر اینکه ثبت طرح‌های اشتغال طی فرصت باقی مانده باید با جدیت صورت گیرد، بیان کرد: باید توجه داشت که فرصت‌ها تکرار نشدنی است.
وی با بیان اینکه در راستای جذب اعتبارات اشتغال، باید الگویی از تجربیات موفق سایر استان‌ها در استان کردستان همانندسازی و اجرایی شود، عنوان کرد: علاوه بر این امر، طرح‌های در دست بررسی استان بسیار زیاد است، اما متاسفانه وقت کافی برای بررسی این طرح‌ها لحاظ نمی شود که باید این رویه را تغییر داد.
مرادنیا با اشاره به اینکه وجود بالغ بر یک هزار و 400 طرح اشتغال فراگیر و خانگی استان سریعا بررسی و ترتیب اثر داده شود، بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در این حوزه ناموفق عمل کرده «صنعت و خدمات» است که می طلبد مسئول آن راه های جدید را شناسایی و به کارگیری کند.
وی در پایان یادآور شد: طرح اشتغال فراگیر و مشاغل خانگی فرصتی مغتنم در حوزه صنعت و معدن است که باید با جد پیگیری شود.
انتهای پیام

captcha