پایان‌نامه‌های «لجاجت زن و شوهر» و «روش تفسیر میبدی» دفاع می‌شود
کد خبر: 3723499
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

پایان‌نامه‌های «لجاجت زن و شوهر» و «روش تفسیر میبدی» دفاع می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه دفاع از دو پایان‌نامه سطح سه با موضوع «لجاجت زن و شوهر در خانواده با تأکید بر آموزه‌های اسلامی» و «بررسی مبانی و روش تفسیر میبدی» در جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

 پایان‌نامه‌های «لجاجت زن و شوهر» و «روش تفسیر میبدی» دفاع می‌شود

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جلسه دفاع از پایان‌نامه سطح ۳ رشته «تعلیم و تربیت اسلامی» با موضوع «لجاجت زن و شوهر در خانواده با تأکید بر آموزه‌های اسلامی» تألیف سیده فریبا شیخ‌الاسلام سه‌شنبه، ۲۹ خردادماه ساعت ۱۰ صبح در سالن دفاعیه طبقه سوم ساختمان شهید قدوسی(ره) جامعة‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

فاطمه زهرا مطیعی به عنوان استاد راهنما و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین مهدی‌زاده به عنوان استاد مشاور در این جلسه حضور دارند، همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود ابوترابی، داوری این جلسه را به عهده دارد.

براساس این گزارش، جلسه دفاع از پایان‌نامه سطح ۳ رشته «تفسیر و علوم قرآن» با موضوع «بررسی مبانی و روش تفسیر میبدی» تألیف کبری طاهری‌نژاد نیز فردا، 29 خرداد ساعت 8 صبح در سالن مذکور برگزار می‌شود.

همچنین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسین شفیعی دارابی به عنوان استاد راهنما در این جلسه حضور دارد و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد فلاحی قمی، داوری این جلسه را به عهده دارد.

آمنه اسلامی‌

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha