کمک ۴ میلیارد و ۸۸ میلیونی مردم آذربایجان‌شرقی به جشن گلریزان
کد خبر: 3723534
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

کمک ۴ میلیارد و ۸۸ میلیونی مردم آذربایجان‌شرقی به جشن گلریزان

گروه اجتماعی- مدیر ستاد دیه آذربایجان‌شرقی، گفت: چهار میلیارد و ۸۸ میلیون تومان در جشن گلریزان امسال در سطح استان جمع آوری شده است.

رسول تقی پور، مدیر ستاد دیه استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که در مجموع چهار میلیارد و88 میلیون تومان در جشن گلریزان در سطح استان جمع ‌آوری شد، گفت: از این میزان، سه میلیارد تومان در شهرستان تبریز و یک میلیارد و 88 میلیون تومان نیز در 12 شهرستان‌های استان جمع‌آوری شده است.

کمک 4میلیاردو 88 میلیونی مردم آذربایجان‌شرقی به جشن گلریزان

وی، با اشاره به این‌که بعد از تبریز، بیشترین مبلغ در جشن گلریزان از شهرستان بستان‌آباد جمع‌آوری شده است، خاطرنشان کرد: با اینکه جشن گلریزان برای اولین‌بار در این شهرستان برگزار می‌شد اما مبلغ 230 میلیون تومان توسط مردم و خیران جمع آوری شد.

تقی پور، با بیان این‌که ستاد دیه زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد حائز شرایط را فراهم می‌کند، اظهار کرد: هیچگاه در فرآیند آزادی زندانیان جرایم غیرعمد واجد شرایط وقفه نکرده و همواره در این راستا تلاش کرده‌ایم. ستاد دیه با پرداخت بخشی از بدهی زندانی جرایم غیرعمد، زمینه آزادسازی وی را فراهم می‌کند تا بعد از خروج از زندان بتواند به صورت اقساطی بدهی طلبکاران خود را پرداخت کند.

مدیر ستاد دیه آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: صرفا جشن گلریزان محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی نبوده و هر روز به حساب های ستاد دیه کمک واریز می شود.

انتهای پیام

captcha