رویکرد برنامه‌های اوقات و فراغت، ترویج آموزه‌های قرآنی است
کد خبر: 3723540
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

رویکرد برنامه‌های اوقات و فراغت، ترویج آموزه‌های قرآنی است

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، اظهار کرد: امسال رویکرد اصلی ما در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت ترویج آموزه‌های قرآنی و مهارت آموزی شهروندان و آموزش‌های شهروندی است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمدحمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، امروز در جلسه مدیران فرهنگی مناطق دهگانه شهرداری تبریز، گفت: امسال در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت ضمن این که به دنبال ترویج آموزه‌های قرآنی و مهارت آموزی شهروندان و آموزش‌های شهروندی هستیم، تلاش داریم که رویکرد اصلی مان ایجاد نشاط و شادابی بین جوانان و نوجوانان باشد.

رویکرد برنامه‌های اوقات و فراغت، ترویج آموزه‌های قرآنی است

وی، با بیان این که بین 29 دستگاه متولی برنامه‌های اوقات فراغت در سال 96، شهرداری تبریز به عنوان نهاد برتر معرفی شد، ادامه داد: خدمات فرهنگی واجتماعی شهرداري بدون توجه به اصل رضايتمندي مردم امكان توفيق و ماندگاري ندارند و مديران فرهنگی شهرداري بايد تمامي اقدامات و كارهاي خود را در راستاي تلاش براي جلب رضايت مردم قرار دهند.
حجت‌الاسلام حمیدی اظهارکرد: در شرایطی قرار داریم که دشمن با تمام توان خود باورهای دینی و اعتقادی ما را نشانه گرفته است و به دنبال این است که جوانان را از معارف الهی دور کند و در این بین وظیفه سنگینی بر دوش تک تک عناصر فرهنگی شهرداری تبریز است.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز ادامه داد: ارائه راهکارهایی سودمند که بتواند زمینه سبک زندگی ایرانی اسلامی را به عنوان یک الگوی موفق به عموم معرفی کند و نسل جدید و در حال شکل گیری را با ارزش‌های این الگو آشنا سازد، از اصلی ترین دغدغه‌های این نهاد است..
حجت‌الاسلام حمیدی، با حساس توصیف کردن فعاليت در حوزه فرهنگي، احیای هویت دینی در جاممعه و زنده نگه داشتن و تبیین اندیشه‌های دینی، فرهنگی و نیز تدوین راهکارهای عملی در جهت تحقق معنویات در حوزه فرهنگ را از وظایف مديران و فعالان در اين حوزه از شهرداري تبریزعنوان کرد.
وی افزود: هدف اصلی ما از انجام کارهای فرهنگی رسیدن به افق احیا هویت دینی در جامعه است و ترویج و توسعه فرهنگ شهروند اسلامی هم نماد يكي از بهترین و تاثیر گذارترین کار هاي فرهنگی در این راستا به شمار می رود.
حجت الاسلام حمیدی بیان کرد: برای مقابله با اقدام دشمنان، تلاش برای پر کردن و غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان، جوانان و نوجوانان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار ضروری است.
انتهای پیام

captcha